Ei oo todellista, bonuslaskelma tuli..

• Viestiketjun aloittaja Tuhlari
  • Ensimmäinen viesti
Tuhlari
Meillä on mennyt 950 euroa ruokakauppaan (siis sisältää pesuaineet ja muut päivittäistavarat)!! Meitä siis kaksi aikuista ja yksi taapero.. Nyt ihan periaatteesta kyllä menee säästökuurille..:(

Hupsista!
Meitä on kaksi aikuista ja kaksi lasta, plussa tiedotteessa seisoo yleensä vähintään 700€ päivittäistavaraostoksia :eek: Heinäkuussa, kun grillailtiin paljon oli markettiin saatu tuhlattua 950€ *hups* mutta ainakin syötiin hyvin :D

ap
Oltiin kyllä ostettu mikro ja leivänpaahdin, mutta vähensin ne jo pois.. Ainoo millä tota voi hieman puolustella on, että laskelma oli heinäkuulta, ja sillon miehen vanhempi lapsi oli meillä ja mieskin lomalla, eli ruokaan on mennyt enemmän kun normaalisti, mutta siltikin.. Miten te, joilla ruokaan menee paljon vähempi, mitä syötte? Teettekö itse leivät jne?

"vieras"
Meillä on myös tuota luokkaa, mutta siihen kuuluu bensat (noin 300 €) ja ulkona syömiset ym. Käytetään paljon paikkoja, josta saadaan bonusta. Jos teillä on siinä ihan vain ruoat ja pesuaineet, rahaa on mennyt PALJON.

"eräs"
mul bonuksia oli peräti 10 euron edestä. Siirryttiin Lidliin ruokaostoksille, menee n. 500e/kk 6 hlön talouteen. Joskus jotain haetaan lähikaupasta, mitä Lidlistä ei saa. Miksi vaihdoimme kauppaa? Prismasta 800 euroa kk, vaihtui Lidlin n. 500 euron kk laskuun, eli aika hyvin vai mitä? Toki mainittavaa on se, ettemme myöskään enää syö ABC asemilla, tai mies, joka ennen työruokailun hoiti siellä.

näin se menee
Mekin käytiin joskus Lidlissä ja täydennettiin muualta. Sitten Lidl nosti hintoja ja huononsi valikoimiaan. Nykyään haetaan Lidlistä vain niitä spesiaalituotteita mitä juuri sieltä saa.

"vieras"
Meillä on jo pitkään mennyt melkein täsmälleen 1000 e per kuukausi Alepaan. Ostetaan sieltä kaikki mitä saa vaipoista ja shampoista lähtien. On kyllä tosi suuri summa meillä. Ku on vaan yks lapsi ja pieni vauva.

"vieras"
Miten jotkut pärjää niin pienillä menoilla?:O
Helposti pärjää. Meillä 2 aikuista ja yksi 2-vuotias. Vaatii vähän viikon ruokalistan suunnittelua ja tarjousten seuraamista, kilo- ja litrahintojen vertailua ja juuri niiden vihannesten ja hedelmien ostamista jotka sattuvat olemaan sillä hetkellä edullisia. Mutta jos tosissaan haluaa syödä hyvin, monipuolisesti ja edullisesti, se on todellakin mahdollista mutta vaatii vaan vaivannäköä. Ja mä näen mielelläni sen vaivan että syön yhtä hyvin kuin se joka maksaa 300 euroo enemmän/kk kuin mä.

"minä"
Minusta noissa hinnoissakin vähän huijataan.Jos vaikka joku maksaa liikkeessä jonkun 300 ja bonuskortilla sen saa 250,niin olen huomannut että monissa liikeissä tuo 250 on lähellä normaalihintaa.

ev
meitä 4 henkeä ja kissa jonka ruuat ostetaan kaupasta ihmisten ruuan kera ja menee n. tonni kuussa. sen alle en tunnu pääsevän vaikka kuinka koitan. koirien ruuat ostan muualta joten en ei ole mukana tuossa laskelmassa.

Yhteistyössä