Ei oo minusta kitaransoittajaksi

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies on hyvä soittaan kitaraa mut ei oo oikeastaan koskaan sitä mulle soittanu kummemmin, vaikka kuinka oon vinkunu ja jankuttanu, joskus äärimmäisen harvoin on suostunu... No nyt on sitte viime aikoina alkanu soitteleen mulle rakkauslauluja vähän väliä. :D

No, hyytis päätti alkaa harjottelleen itekki kitaran soittoa, salassa. Ja tulos oli surkeaa rämpytystä ja katkennu kieli. :ashamed: Mies ku huomas tuon tuhon, tietenki eppäili heti minua, mie yritin uskotella etten tiä mittään... :whistle: Pakko se oli sitte tunnustaa... Mies kehotti pysyttelemään vaan sielä pianon ääressä ku sen homman ossaan. :xmas: Arvatkaapa vaan maltanko totella, mie tahon oppia kitaran salat. :snotty:

Tuttua on...ite kun oon pianon ja koskettimien kanssa ihan luontaisesti osannut jostain syystä soittaa, niin kuvittelin että kyllä se kitarakin menee yhtä luontaisesti... Ja p..at mitään luontaista ollut, ei vaan mene mun päähäni kitaransoitto (kun taas broidini on hyvä kitaransoittaja mutta sillä ei mene jakeluun nuo kosketinsoittimet..) :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:D

Mee kitaratunneille. Ostat oman kitaran.

No tuo ukkokulta sano että hän muuten opettais ite minut soittaan mut ko tuntee minut ja tietää ettei mulla riitä kärsivällisyys... :ashamed:

No, sen takia just jonkun muun opetukseen, ku oman miehen.

Yhteistyössä