ei ollut hukkaan heitetty kiukku ja päivä *kuva*

[QUOTE="susa";23823051]onko nuo ihan omaksi huviksi vai johonkin erikoistarkoitukseen? piirteletkö muitakin aiheita?[/QUOTE]

omaksi huviksi laatikkoon pölyttymään :D
piirtelen mä muutakin, mutta niillä on sama kohtalo. joskus teen jonkun kuvan jollekkin muulle, viimeksi tein kaverin tytölle joululahjaksi
 
pimu-75
minen ole siitä vaiheessa vielä päässyt.. enkä varmasti pääse :D
Se on ihan susta ja haluistasi kiinni. Sitä voi tehdä melkeen mitä vaan jos intoa ja sisua riittää. Mulla ne löhikäärmeet oli jotenkin luonteva jatko yläasteen tyylitettyille heppa piirustuksille :D Ja tietty oma osansa tuon aikaiseen fantasia innostukseeni oli Sormusten herran lukemisella ja silloisella tosi upealla Dracula-leffalla.
Nykyään olen arkkitehti ja eräs toinen yläasteella heppoja piirrellyt tyttö (luokkakaverini) on käynyt sittemmin mainosalan koulut ja tienaa sitten siilä puolella elantonsa.
 
Se on ihan susta ja haluistasi kiinni. Sitä voi tehdä melkeen mitä vaan jos intoa ja sisua riittää. Mulla ne löhikäärmeet oli jotenkin luonteva jatko yläasteen tyylitettyille heppa piirustuksille :D Ja tietty oma osansa tuon aikaiseen fantasia innostukseeni oli Sormusten herran lukemisella ja silloisella tosi upealla Dracula-leffalla.
Nykyään olen arkkitehti ja eräs toinen yläasteella heppoja piirrellyt tyttö (luokkakaverini) on käynyt sittemmin mainosalan koulut ja tienaa sitten siilä puolella elantonsa.
kyllä mä piirtelen ja maalaan maisemia, taloja ym mutta siltikin lohikäärmeet, miekat jne jutut on niitä joita eniten piirrän/maalaan
lohikäärmeitä myös keräilen patsaiden muodossa
 
------
[QUOTE="Jep jep";23823278]Ihan kiva jos olet 16v. Ei siis aiheeltaan vaan tekniikalta/anatomialta/sommittelulta ja muutenkin.

Lohikäärmeet on kyllä ihan kivoja...[/QUOTE]

Pah. Ei kaikilla ole taiteilijan koulutusta tai niin vahvaa piirtämiskokemusta. Harva ei oikea taiteilija osaa piirtää noinkaan hyvää.
 
[QUOTE="vieras";23823297]Hienosti piirrät, väritystekniikkaa kannattaa harjoitella. Tai sitten tuossa värityksessä huokuu kiukku :D Maalaatko koskaan?[/QUOTE]

kiukku on saattanut vaikuttaa :D enkä kyllä nyt tällä kertaa edes pyrkinyt tasaiseen väriin
kyllä mä maalaan myös, about kaikilla mahdollisilla väreillä :)
 
"jep jep"
Pah. Ei kaikilla ole taiteilijan koulutusta tai niin vahvaa piirtämiskokemusta. Harva ei oikea taiteilija osaa piirtää noinkaan hyvää.
Ei piirtämiseen tarvita koulutusta vaan silmää. Toisilla on ja toisilla ei. Itse tutkin taidetta enkä tiedä yhtäkään joka piirtäisi noin huonosti. Tietenkin jotkut taitelijat tahtovat piirtää eri tavalla, mutta se ei tarkoita etteikö ne osaisi. Tyylittely on makuasia. Tai riippuu miten määrittelet taiteilijan. On paljon huonoja harrastelijoita, mutta sellainen taitelija joka oikeesti lyö rahaksi omaa myös tasoa.

Ei siinä siis mitään. Piirtämisen/maalaamisen perimmäinen tarkoitus on kuitenkin itsensä ilmaisu ja se että tekijä nauttii tekemisestä on pääasia.

Ihmetyttää vaan miten tohkeissaan ihmiset ovat tämmöisestä tasosta. Joko he eivät osaa katsoa kuvaa millään tasolla tai sitten ovat vain kohteliaita.
 

Yhteistyössä