Onneton
Jos olisin tiennyt, että tää on tällasta ja että musta ei todellakaan oo tähän, en olis koskaan tehny lapsia. Haluan takaisin sen entisen elämäni, jolloin olin iloinen ja seurallinen joka paikassa. Nyt tunnen olevani surullinen ja ärtynyt koko ajan, vaikka lapsi nykyään on hyväntuulinen ja vähemmän vaativa. Ärsytän miestäni ja tuntuu, että sukulaisillekin vaan piikittelen, jos sattuvan sanomaan väärän sanan väärällä hetkellä. Pian oon karkottanu ympäriltäni kaikki läheiseni käytökselläni. MUTTA KUN VAAN ON NIIN PAHA JA AHDISTAVA OLO TÄSTÄ KAIKESTA, UUDESTA ELÄMÄSTÄ! Olen kyllä aina ollut herkkä pienimmissäkin vastoinkäymisissä, mutta tämän lapsen kanssa koko nykyinen elämä tuntuu vastoinkäymiseltä. Alan itkemään nykyään heti, kun hän itkee jos ei esim. suostukaan alkaa nukkumaan tai on muuten tyytymätön. Iltaisin pystyn siirtymään sivuun ja antaa isän jatkaa jotta pääsen rauhoittumaan, mutta päivisin joudun itse selvittää tilanteet ja silloin yleensä vaan itketään, molemmat. Lapsi on nyt 8kk ja mua pelottaa, mitä tää sitte on, ku lapsi kasvaa ja alkaa todella ymmärtämään mielialani ja käyttämään sitä hyväkseen. En haluaisi jäädä enää hoitovapaalle kaksin lapsen kanssa, mut ei noin pientä voi vielä hoitoonkaan viedä. Tää mun itku on koko ajan vaan herkemmässä, vaikka taakse on jäänyt alkuaikojen vatsavaivat, valvomiset ja epävarmuus. En yksinkertaisesti kestä lapseni itkua YHTÄÄN ja pelkään todella tulevaa!