ei olis musta ammattiautoilijaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
olin tänään ukon kanssa hakemassa satamasta kuormaa, ja kyllä tossa motarilla sai taas ihmetellä et mitä ihmisten päässä oikein liikkuu..

Matkalla satoi vettä ja räntää ja kamala tuuli, näkyvyys oli hyvä, mut tiellä sellaista sohjoa joka tietysti sit roisku takana tulevien niskaan..

tapaus 1
joku roikku pitkän matkan ihan rekan perässä, tuulilasin pyyhkijät huus armoa, kun siellä loskasateessa yritti nähdä eteensä..ei tullu mieleen ohittaa (ei ollut kuin muutama autoilija liikkeellä, eli ihan helposti olis päässyt) tai jäädä vähän kauemmaksi.Todennäköisesti se kuski manas siellä ääliöitä rekkakuskeja :kieh:

tapaus 2
edelleen moottoritiellä jossa nopeusrajoitus on 100km/h joku ajeli 80 ja jarrutteli ja jarrutteli (liukasta ei ollut, vain sitä irtoloskaa) Ukko lähti sitä sitten ohittamaan (pelkkä nuppi siis tässä vaiheessa, ei kuormaa ) niin tämä painaa kaasua, ja ajaa rinnalle eikä päästä meitä ohi..lopulta sen oli pakko päästää, kun sen edessä oli auto, ja takana, eikä siis voinut muuta tehdä :headwall:
Miksi sitä autoa ajetaan sit lujempaa kun joku ohittaa, miks ei mennä muiden mukana alunperinkin?

tapaus 3
henkilöauto ohitti meidät (nyt oli jo kuorma kyydissä ) ja palasi meidän eteen, siis oikeasti ETEEN, ihan kiinni rekan etupuskuriin :headwall:

tapaus 4
taas edessä sellainen hidastelija, ja taas ohitustilanteessa se painoi kaasun pohjaan, ja pakotti meidät sit siirtymään takaisin omalle kaistalle..

Mä varmaan menettäisin hermoni päivässä jos itse joutuisin tuolla jatkuvasti tuollaisten kanssa ajelemaan |O

Yhteistyössä