Ei olis mies pystynyt tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Lapset on saaneet iltapuuron, esikoinen on käynyt kylvyssä, vauva on saanut vaipan ja yöpuvun, esikoinen on saanut yöpuvun ja hampaat on pesty.Keittiö on siivottu; astiat laitettu koneeseen, kulhot yms. tiskattu, pöydät ja liesi pyyhitty, lattia imuroitu ja pesty. Vessa on pesty; pönttö on pesty harjalla sekä pyyhitty joka paikasta rätillä, allas on pesty, lattia on pesty. Pesukone on ladattu pyykeillä valmiiksi. Lapset on nukutettu (kuopuksen nukutukseen meni 30 min) ja kello ei ole vielä yhdeksääkään. =) :saint:

Meillä nuo muksut leikkii vielä pihassa, en millään raaskis niitä sisällekkään huutaa, kun kerrankin niin hyvin yhdessä leikkivät...yleensä kyllä nukkuvat jo tähän aikaa...

mä olin niin hyvällä tuulella lenkiltä tullessani, että patistin miehenkin harrastamaan ulkoliikuntaa ja lupasin hoitaa lasten iltapuuhat. siivottiin huoneet, keitin iltapuurot vauvalle ja laitoin iltapalat isommille. siivosin keittiön, täytin tiskarin, pesin lapset (3 kpl), laitoin vaipat ja yökkärit, luettiin sadut ja vauva sai iltamaidot. kaheksalta oli viimeinenkin nappula petissä ja puoli tuntia myöhemmin kaikki jo unten mailla. voinen olla tyytyväinen, varsinkin kun kaikki tapahtui ILMAN HUUTOA JA METELIÄ, mikä yleensä seuraa kun miehen kanssa molemmat täällä huseerataan iltahommia. ;)

Olisipa meilläkin!!! |O

Mutta kun mies on iltavuorossa töissä ja minä täällä yksin lasten kanssa... :whistle: Olen aika paljon tässä koneella kökkinyt (lapset kyllä kylvetetty/saunotettu ja iltapalat syöty ) ...
Mutta hampaiden pesu ja nukuttaminen...
Ja NYT alkaa minun ohjelmakin jo... :/

Joten "heippa" nyt menen sumplimaan loputkin iltatouhut...

NAUTI VEPASTO KIVASTA ILLASTA!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Olisipa meilläkin!!! |O

Mutta kun mies on iltavuorossa töissä ja minä täällä yksin lasten kanssa... :whistle: Olen aika paljon tässä koneella kökkinyt (lapset kyllä kylvetetty/saunotettu ja iltapalat syöty ) ...
Mutta hampaiden pesu ja nukuttaminen...
Ja NYT alkaa minun ohjelmakin jo... :/

Joten "heippa" nyt menen sumplimaan loputkin iltatouhut...

NAUTI VEPASTO KIVASTA ILLASTA!!! =)

Kiitos, kyllä nautin. Meillä mies on nukkunut puoli viidestä saakka. =)

Yhteistyössä