Vai onko? Siis siitä kyselystä mihin vastaamalla sai valita jonkin lehden näytenumeron.
Tänne ei ainakaan ole tullut. :/
Tänne ei ainakaan ole tullut. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mulle on tullut, itse asiassa tänään tuli kauneus ja terveys
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mulle on tullut kaksi Apu-lehteä, viime ja edellisviikon numerot.
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mulle on tullut, itse asiassa tänään tuli kauneus ja terveys
Tänne myös tuli tänään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mulle on tullut kaksi Apu-lehteä, viime ja edellisviikon numerot.
tonkohan takia meillekin on tullu kaks apua.. lahjalehtiä näyttävät olevan
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:Jaa no en tiiä koska on Tuulilasin ilmestymispäivä. Enpä ole muistanut edes odotella! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mainos:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mulle on tullut kaksi Apu-lehteä, viime ja edellisviikon numerot.
tonkohan takia meillekin on tullu kaks apua.. lahjalehtiä näyttävät olevan
Ei vaan apu ottaa ihmisiä joille lähettää 2-3 lehteä ja kohta tulee perästä kirje tai soitto, että lähetimme teille apulehitä mitäs piditte.