Ei ole minun paiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Olin siis tekemassa suomiporukan vappupiknikille salaattia. Arvaahan mita siina kavi. Leikkasin kiinalaisella kokkiveitsella sormenpaasta palan. Ei muuta kuin sairaalaan polttamaan verisuonet. Nyt on sitten komea tuppo.

Mutta hyvin toimi Sporen 24hrs walk in clinic, suoraan kavelin sisaan ja hetken kuluttua ulos. Tupot ym sidetarpeet mukaan seka kipulaaketta.

Joo, minäkin tein salaattia ja arvaa miten kävi? Salaatinkastikepurkki tippui jääkaapista, ja puolet kastikkeesta meni lattialle. Mut onneks mies sit soitti ja sanoi menevänsä kauppaan ennenkuin tulee töistä joten käskin sen ostaa uudet ainekset uutta kastiketta varten...

Auta :hug: Mä tiedän, että sielläpäin syödään kaikenlaista kummallista, mutta ei sun tarvii sormenpäitäsi sinne salaattiin pilkkoa!!! Hauskaa vappua kuitenkin!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Auts :x
Aika pahasti oot leikannu :/

Kannattaa ottaa särkylääkettä, jos sillä helpottas tuo tykytys

taalla on mukava kayda laakarissa, saa aina laakkeet mukaan. Ei tarvitse kayda apteekin kautta. Sain kipulaaketta mukaani

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Auta :hug: Mä tiedän, että sielläpäin syödään kaikenlaista kummallista, mutta ei sun tarvii sormenpäitäsi sinne salaattiin pilkkoa!!! Hauskaa vappua kuitenkin!!! :hug:

;) H jo tarkasti ettei sormepaata ole salaattien joukossa. Olis aika noloa ollut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
;) H jo tarkasti ettei sormepaata ole salaattien joukossa. Olis aika noloa ollut :whistle:
Mä ostin joku aika sitten jostain etnisestä kaupasta korealaista bbq-kastiketta ja tänään laitoin possun siihen marinoitumaan. Ensin kuitenkin piti maistaa sitä kastiketta ja arvioida, maistuuko se vaikkapa koiralle :D Ei maistunut vaan oli sika hyvää :p

Sormenpää salaatissa olisi ollut kyllä inhompi kuin pieni toukka :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä ostin joku aika sitten jostain etnisestä kaupasta korealaista bbq-kastiketta ja tänään laitoin pusson siihen marinoitumaan. Ensin kuitenkin piti maistaa sitä kastiketta ja arvioida, maistuuko se vaikkapa koiralle :D Ei maistunut vaan oli sika hyvää :p

Sormenpää salaatissa olisi ollut kyllä inhompi kuin pieni toukka :x

muuten Korean BBQ on aivan torkean hyvaa. :)

Sellainen sormenpala missa viela vahan kyntta mukana :/

Ostin muuten muutama paiva sellaisen grillin missa voi tehda steam boat. Kokeillaanko kesalla?

muuten Korean BBQ on aivan torkean hyvaa. :)

Sellainen sormenpala missa viela vahan kyntta mukana :/

Ostin muuten muutama paiva sellaisen grillin missa voi tehda steam boat. Kokeillaanko kesalla?
Kokeillaan vaan :p :p :p

Yhteistyössä