EI OLE IHANAMPAA AAMUA KUIN TÄÄ!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Jos kaikki nyt sitten nappiin menee, niin musta tulee ÄITI, ja miehestäni ISÄ!! Komea, selkeä plussa pärähti alle aikayksikössä testiin, ja toiseenkin :) Ette usko kuin tärisi kädet koko kahvitunnin, hyvä että kahvi kupissa pysyi, työkaverit varmaan luulee että mulla on armoton krapula :D
Tekee mieli koko ajan salaa silittää mahaa :heart:

kohta kun miehen palaveri loppuu, soitan hänelle ja kerron! Se varmaan pyörtyy, niin kovasti on tätä lasta toivonut.

Rakas, pieni taimemme, pidä nyt tiukasti kiinni...!

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Jos kaikki nyt sitten nappiin menee, niin musta tulee ÄITI, ja miehestäni ISÄ!! Komea, selkeä plussa pärähti alle aikayksikössä testiin, ja toiseenkin :) Ette usko kuin tärisi kädet koko kahvitunnin, hyvä että kahvi kupissa pysyi, työkaverit varmaan luulee että mulla on armoton krapula :D
Tekee mieli koko ajan salaa silittää mahaa :heart:

kohta kun miehen palaveri loppuu, soitan hänelle ja kerron! Se varmaan pyörtyy, niin kovasti on tätä lasta toivonut.

Rakas, pieni taimemme, pidä nyt tiukasti kiinni...!

:-) sydän

Alkuperäinen kirjoittaja virass:
Onnea ja samalla jotenkin outoa, että me tuntemattomat ihmiset tiedetään ennen miestäsi :D Mut eipä me tiedetä kenestä me tiedetään ;)

Mun oli pakko päästä kailottamaan ees jonnekkin, en oikeen täällä töissä kehtaa :D

No soitin sitten miehelle, eipäs se pyörtynytkään vaan alkoi nyyhkiä.. Ja sitten toinnuttuaan kysyi söinkö kunnon aamiaisen ja paljon "että teille molemmille riittäis?" :D

Voin kuvitella mikä näky se on puku päällä istuessaan ja itkiessään työhuoneessaan :heart: Sanoin että "hei sitten, isi" niin nyyhkiminen alkoi uudestaan.

Yhteistyössä