ei oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuliini1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anskuliini1

Jäsen
02.05.2007
132
0
16
hei vaam kaikille. tein perjantaina raskaustestin ja maanantaina tein toisen terveyskeskuksessa ja kumatkin näytti plussaa ja vaikka siel sanottiin ettei kaikilla ole oireita, niin jotenkin mulla tulee niin outo olo ja pelokas olo kun ei ole mitään oireita paitsi että rintoja aristaa. voisitteko kertoa tuntemuksianne jos teillä ei ole ollut mitään oireita. olen ekaa kertaa raskaana ja tämä tuntu niin oudolta vaikka varmasti normaalia. plussa tuulia kaikille =)

Onnea! :heart: Kuuluu ihan asiaan tuo epävarmuus ja oireettomuuden miettiminen. Itse en meinannut uskoa vielä viikolla 8 kun kävimme yksityisellä ultrassa kun ei ollut niin minkäänlaisia oireita. Vasta joskus 10-12 viikon tienoilla aloin sisäistämään ajatuksen ja tuntemuksen raskaudesta. Nyt tuo vauveli täyttää jo pian vuoden ja toista kovasti toivoisimme joukon jatkeeksi. Onnea sinulle paljon!! :D

Mulla ihan samat tuntemukset, pelottaa ihan vietävästi, koska ei nännien arkuuden lisäksi mitään oireita (rv 6 menossa). Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 10, huomattiin rv 12. Arvasin raskauden ennen testiä tuntemuksista, mutta nyt ei enään juuri mitään. Pelottaa! Eka neuvola, jossa ultrataan vasta vajaan 3 vkon kuluttua..

itelläni rv 7 menossa ja melkein oireettomana mennään. alkuun oli hieman kuukautiskipuja vastaavia alavatsassa mutta nyt nekin on loppunut, rinnat on edelleen arat. ei muuta toistaiseksi. kans terkkarille vasta menossa kahden viikon päästä. niin ja myös vasta ensimmäinen.

Hei!
Sen verran tulin vaan sanomaan, että jostain luin ettei tuo oireettomuus/"oireellisuus"(olipas sana..) liity mitenkään siihen et kestääkö raskaus loppuun asti.
Itselläni ei tällä kertaa ollut oireita oikeen nimeksikään, nännejä ehkä aristi ja alamahaa nippaili, mut tuota nippailua oli ollit aiemmissakin kierroissa..Olin huolissani kans, kun edellisessä raskaudessa oli kuitenkin ollut enemmän oireita.
Kuitenkin, todistetusti raskaana ollaan, viime viikolla käytiin np-ultrassa ja vilkas pikkukaveri siel polski..

Joten onnea vaan kaikille, oireettomille ja monioireisille! Ja vauvaliimaa kans..

Yhteistyössä