Ei ne ookkaan ne painavat luut vaan..

Ylipaino tarttuu kuin flunssa!

"Yhdysvaltalainen professori Nikhil Dhurandhar on vakuuttunut siitä, että tavallisista flunssaa aiheuttava virus voi olla syypää myös liikakiloihin. Adeno36-virus saattaa sekoittaa vartalon toiminnot. Virustartunta saattaa olla yksi syy siihen, miksi toiset lihovat nopeammin kuin toiset."

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/tutkija-vaittaa-ylipaino-tarttuu-kuin-flunssa/127136

Jopas uutisen lykkäs! :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Niin, eli te sipsien ja karkkien mässyttäjät voitte olla ihan rauhassa, ei ne kilot niistä tule :D

Kuinkakohan moni oikeasti nyt syyttää tuotakin juttua omista mässyttelyistään......turhan moni, luulen...
Moraalisaarnojen sisältö tiedetään. Keksi jotain vähän piristävämpää ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Läskipiikki rokotusohjelmaan!
ei kukaan ole väittänyt että virustartunta lihottaisi vaan se saattaa selittää miksi jotkut lihovat nopeammin ja helpommin kuin muut ja miksi jotkut ihmiset eivät laihdu vaikka energiansaanti alennettaisiin hyvinkin matalaksi ammattilaisten valvonnassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Niin, eli te sipsien ja karkkien mässyttäjät voitte olla ihan rauhassa, ei ne kilot niistä tule :D

Kuinkakohan moni oikeasti nyt syyttää tuotakin juttua omista mässyttelyistään......turhan moni, luulen...
Moraalisaarnojen sisältö tiedetään. Keksi jotain vähän piristävämpää ;)
Onko "moraalisaarnojen" sisältö kova pala?Miksi? Siksikö, että omakin mieli sanoo, että itsessä se vika on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Niin, eli te sipsien ja karkkien mässyttäjät voitte olla ihan rauhassa, ei ne kilot niistä tule :D

Kuinkakohan moni oikeasti nyt syyttää tuotakin juttua omista mässyttelyistään......turhan moni, luulen...
Moraalisaarnojen sisältö tiedetään. Keksi jotain vähän piristävämpää ;)
Onko "moraalisaarnojen" sisältö kova pala?Miksi? Siksikö, että omakin mieli sanoo, että itsessä se vika on?
Ei, kun näitä ei aina jaksa. Kyllästyttää. Sisältö on kyllä tiedossa ja se että on oma vika. Ei aina jaksaisi kuulla toisten suusta näitä "totuuksia" niin kuin ne olisivat heidän itsensä keksimiä asioita. Kuulostaa "totuudentorvien viisastelulta". ;)
 

Yhteistyössä