Ei ne koiransonnat tienposkessa niin haittaa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle yks akka suurinpiirtein näytteli hampaitaan, kun ojensin hänelle nätisti paskapussin.
Vasikan kokoinen hurtta väänsi keskelle pyörätietä pesuvadillisen paskaa.

Eilen kuuntelin kun yks koiran omistaja selitti tossa tien varressa, että on kauheeta kun se yks kulkukissa pissii, ja kakkii täällä tien reunaan. Ja arvatkaa mitä sen koira siinä teki? No veti ison läjän kakkaa siihen tien reunaan. Eikä mamma todellakaan sitä siivonnu. Silmät suurena selitti naapurin eukolle, että se kulku kissa on tien reunat paskonu :D
JEPJep.. :D Ja tää mamma ei tosiaan IKINÄ ulkoiluta koiraansa kunnolla. Kiertää vaan talon ympäri. Tossa meijän vieressä alkaa metikkö, missä monet ulkoiluttaa koiria, siellä ne kakat ei niinkään mua haittaa. HArvemmin tulee rämmittyä siellä. Mutta ei noi tienreunoilla olevat läjät kivoja oo...

mua on alkanut sapettaa asia myös. siis asutaan täällä keskellä ei mitään(naapureita on kyllä jonkunen) ja meidän ja lähimmän naapurin postilaatikot on tossa ainoat vähään matkaan ja joku hyväkäs antaa koiransa kuseksia niihin. nyt kun lumet sulanneet siitä niin paskathan sieltä alta ilmestyi. samoin kun tähän miedän tienhaaraan annetaan koiran kuseksia (aika lähelle taloa) onko se niin vaikeaa pitää se koira sen pienen hetken "kurissa" kun ohi menevät. itselläkin on koira ja en päästä sitä ihmisten tiehaaroihin saatikka edes postilaatikon lähelle.

Kahden ison koiran (kultsi 11v ja ladseer 11 viikoa) ottaa todella päähän nämä idiootit, jotka pilaa isojen koirien maineen. Asutaan maalla, joten kotipihalla kaikki viikon kakat korjataan viikonloppuisin (kotipihalta). Mutta jos nää kakkii asuinalueella TODELLAKIN korjaan pois jäännökset. Enhän minäkään niitä halua katsella omalla pihalla!!! :O

Minä laitoin kepin nokkaan muutaman pussin ja kyltin portille jossa luki että jos annat koirasi paskantaa tähän, ole hyvä ja siivoa, talo tarjoaa! Itselläni on kuusi koiraa ja ne on opetettu ettei talojen kohdalla kusta ja paskanneta vaan se tehdään omalla peltotiellä tai metsässä.

Yhteistyössä