Ei mulla ole yhtään ystävää eikä edes kaveria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Sillon kun minä apua oikeesti tarvisin niin kukaan ei edes vastaa tai sitten kaikki olevinaan niin kiireisiä :(
Minun on vaan autettava tai ei mun mikään pakko ole mutta haluan, välillä kyllä mietin että miks kun koskaan en itse saa minkäänlaista apua.

Olen niin ressaantunu tän muuton kanssa ja olis yks auttava käsi kiva. Ei auta kun näitä kevyempiä kulettaa vaunuilla uuteen, saahan siinä liikuntaa mutta kyllä tää lapsien kanssa edes takas kävely on jotain tosi ressaavaa.

Voimia sinulle. Toivottavasti asumisolonne paranee muuton myötä. Muuttaminen on jo itsessään rankkaa saatikka kun sen tekee pienien apulaisten kanssa. Olen muuttanut 12 vuoden aikana 8 kertaa kahden aikuisen taloutta. Joten voin vain arvailla mitä se on lasten kanssa.

Kuinka monen muutossa olen ollu mukana, tosi monen. Ehkä vaan tiedän niin hyvin miltä se tuntuu kun oikeesti ei ole ketään niin yritän kaikkeni tehdä ettei kenenkään niin tarvis tuntee. Suututtaa suorastaan, tiedän hyvin että paritkin ihmiset istuu tällä hetkellä kotona tekemättä mitään mutta sielläpähän istuu. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
kuule..sillon kun mie tarttisin juttu kaveria, ni puhelimesta löytyy 0 sellasta numeroa kelle vois soittaa!! :/ että se jos mikä on aika säälittävää!!

Ei ole mullakaan mutta olen tottunu siihen etten ole voinu omia murheitani kenellekään selitellä, ratkon ne itekseni.

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
kuule..sillon kun mie tarttisin juttu kaveria, ni puhelimesta löytyy 0 sellasta numeroa kelle vois soittaa!! :/ että se jos mikä on aika säälittävää!!

Ei ole mullakaan mutta olen tottunu siihen etten ole voinu omia murheitani kenellekään selitellä, ratkon ne itekseni.

samma här..tai sit tänne palstalle :/ ..

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
:o johan on kaverit :hug:
jos mulle tehtäis noin niin tupareihin ei olis tulemista. ja muutenkin saattaisin pitää pienen tauon yhteydenpidossa. :snotty:

No tupareita en ole voinu pitää sen jälkeen kun lapsia sain, ja kukaan ei tule tupareihin missä ei ole alkoa ollenkaan. kahvia joskus tarjoillu joillekin ketkä kylään eksyy. Taukoja olen pitäny monenkin kanssa ja lopulta ne on sitten jäänytkin, minä kun ainut olen joka edes yrittää yhteyttä pitää.

Tuo on niin tympeetä ja välillä niin tutun kuulosta.

Täällä olis yksi aikuinen ja kaksi lasta umpitylsistyneenä, kun kaikki on töisä tai muussa elämässä. Me voidaan tulla auttamaan. :hug:

tuo on kyllä niin tuttua...silloin kun kaverit tarttee apua jossain, muistetaan, mutta sitten kun tarvis ite apua, kaikilla on niin älyttömän kiire, tai muuten paljon tekemistä, tms...
TYMPEETÄ!
missäspäin on keskinen suomi??
itse olen kainuussa...

Alkuperäinen kirjoittaja tympiää...:
tuo on kyllä niin tuttua...silloin kun kaverit tarttee apua jossain, muistetaan, mutta sitten kun tarvis ite apua, kaikilla on niin älyttömän kiire, tai muuten paljon tekemistä, tms...
TYMPEETÄ!
missäspäin on keskinen suomi??
itse olen kainuussa...

Se on keskellä suomee

:whistle: :laugh:

Täytyy vielä pari keikkaa heittää kun näyttää että vettä alkaa kohta satamaan, tässä vaan hermojani vähän leputtelin.
Vein äsken erittäin painavan jätesäkillisen tavaraa vaunun päällä ja voin sanoo että oli raskan ylämäki :kieh: sitten pihassa kun sain nostettua sen vaunusta alas niin se levis keskelle pihaa, ratkes saumat :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
No tupareita en ole voinu pitää sen jälkeen kun lapsia sain, ja kukaan ei tule tupareihin missä ei ole alkoa ollenkaan. kahvia joskus tarjoillu joillekin ketkä kylään eksyy. Taukoja olen pitäny monenkin kanssa ja lopulta ne on sitten jäänytkin, minä kun ainut olen joka edes yrittää yhteyttä pitää.

harmi :/ :hug:

Yhteistyössä