Ei muistanut mies eilen kukilla, vaikka vihjasin haluavani kukkia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ois ollut edes jonkunmoinen päivä muistaa. Soitti, kun pääsi töistä, että pitääkö sulle nyt niitä kukkia hakea. Sanoin, että oishan se ihan kiva. Niin siihen tokasi, että mielummin vie mut johonkin ravintolaan syömään, kun ostaa kalliilla kukkia. Ei suostunut mitään pirkan kukkakimppua hakemaan. No otin pienesti nokkiini, mutta en tietenkään sitä hälle eilen näyttänyt. Tuskin mua syömäänkään on viemässä, kohan sanoi. Mies ei ole aikoihin mua mitenkään muistanut. Mä vasta ostin liput teatteriin ja vein hänet sellaiseen.

Miehestä on tullut kylmä ihminen. Johonkin on hävinnyt se lämmin ihminen.

Muistiko teidän miehet mitenkään teitä eilen? Jos siis muistivat koko naistenpäivää :)

Minäkin vihjasin kukista, mutta ei muistanut tuoda. Illalla meinas lähteä sitten vielä hakemaan, mutta sanoin ettei todellakaan tartte! En ottanut nokkiini, ei tuo nyt niin kummallinen päivä ollut. Huvitti lähinnä kun toiselle meinas paniikki iskeä kun tajus unohtamisensa ja sitten niin tohkeissaan oli lähössä kukkakauppaan ;D

Muisti, yllättäen, kun ei hänkään kauhean hyvä ole mitään tälläisiä päivä muistamaan. Toi kolme pitkävartista vaaleanpunaista ruusua, kuulemma jokaiselta jätkältä oma (meillä on kaksi pientä poika).

No mulla tässä oli vähän pointtina se miehelle, että ei mielellään kukkia ostele muuten vain, kun hänestä tuntuu, että ajattelen hänen jotain pahaa tehneen. No nyt ois ollut ns. syy ostaa mutta ei raaskinut nähdä vaivaa, että pysähtyy ostamaan. Maalit oli käynyt ostamassa ja kun tuli töistä kotiin niin jatkoi maalaus urakkaansa. Eilinen häneltä oli pelkkää kylmää kohtelua, tiedä sit mikä hänellä oli. Mutta elämä jatkuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muistiko teidän miehet mitenkään teitä eilen? Jos siis muistivat koko naistenpäivää :)

Muisti se :heart: Kukkakimppu kuten aina kaikkina merkkipäivinä :) Nimipäivät se kyllä tuppaa unohtamaan, mutta naistenpäivää, ystävänpäivää, synttäreitä tai äitienpäivää se ei ole unohtanut kertaakaan kymmeneen vuoteen. Vaikkei muuten ole mikään romanttisuuden perikuva (melko kaukana siitä) niin tässä asiassa se loistaa kuin tähti.

Ihme kyllä mies muisti naistenpäivän! Ei kyllä tuonut kukkia (kuulemma siksi kun siitä ei ole kuin puoli vuotta kun olen kukkia saanut) vaan toi rasiallisen viinirypäleitä! :heart:

Mä kyllä odotin saavani kukkia :D Mutta kun mies tuli kotiin ei näkynyt kukkakimppua, joten lähdin itsekseni kaupoille ja ostin kauniin kukkakimpun ja tulin kotiin. Miehelle en kiukunnut tai sanonut mitään, mainitsin vain että ostinpa naistenpäivän kukkia itselleni. Mies sitten lähti heti perään jonnekin ja tuli kotiin kahden tulppaanikimpun kanssa!!

Yhteistyössä