Ei mitään, viivanpaikkaa, haamua....?? *sis. kuvat*

Näyttää haamullta,mutta mulla rfsu:n testi aikanaan anto haamun,vaikken ollu raskaana ja oon kuullu samoja kokemuksia kyseisestä testistä muiltakin. Muut liuskatestit on kyllä toimineet ihan moitteettomasti.
Toivotaan nyt kuitenkin et olis plussaa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Näyttää haamullta,mutta mulla rfsu:n testi aikanaan anto haamun,vaikken ollu raskaana ja oon kuullu samoja kokemuksia kyseisestä testistä muiltakin. Muut liuskatestit on kyllä toimineet ihan moitteettomasti.
Toivotaan nyt kuitenkin et olis plussaa =)
Joo mullakin on käynyt noin :)
 
vierailija
Itse olen tehnyt useita Rfsu:n testejä viimeisen kahden vuoden aikana ja samalta ovat näyttäneet kuin omasi,enkä ole ollut raskaana.Kuvissasi ei näy yhtään väriä,vain control-viiva ja se kohta,mihin pitäisi positiivinen-viiva tulla.
 
Tänään tuli vielä haaleempi, nyt näyttää mun mielestä viivanpaikalta. Eilisessä paljaalla silmällä katottuna, kyllä punertavaa näky, ei sitä oikeen saanu kameraan tallennettua yhtä selvänä, miten luonnossa näky. Mut kaipa molemmat testit silti näytti vaan viivanpaikat, vähän sellanen kutina, että menkat saattais alkaa. Katsellaan. =)
 
vieras
Olen itse tehnyt aina apteekin omilla testeillä ja aina tehnyt joskus päivällä/illalla ( en siis odottanut aamua ). Näyttänyt aina plussat heti. Itse sain toisesta lapsesta varhain plussan, vaikka menkat ei olleet vielä myöhässä ja hätäisenä tietenkin tein =)
 

Yhteistyössä