Ei mitään rajaa

• Viestiketjun aloittaja Zada
  • Ensimmäinen viesti
Zada
"Viisaus ei ole kaikille annettu, mutta tyhmyydelle olen vihainenkuin rakkikoira", vanha sanonta Nummisuutareista.

Kaikki vahoíngonilo ja hauskanpito toisten kustannuksellako on muka kiellettyä ?
En kait minäkään tälle prinssille suoraan päin naamaa naura, vaan nyt nurkan takana. Ei hän edes tiedä loukkaantua, mistä moinen vaahto ?

Sitäpaitsi jokainen julkiseen yhteissaunaan astuessaan tietää joutuvansa ainakin jonkun näkemäksi.
Miksi aina pitää yrittää olla niin suvaitsevainen ja niin ymmärtävä ja niin tiedostava, että kaikki elämän hauskuus katoaa huolestuneiden otsaryppyjen taa ?

Pariskunta oli hupaisa episodi kylpylölomallamme ja sillä siisti. Toisin kuin nämä ryppyotsat.

Vieras Sika
Alkuperäinen kirjoittaja Zada:
"Viisaus ei ole kaikille annettu, mutta tyhmyydelle olen vihainenkuin rakkikoira", vanha sanonta Nummisuutareista. ...
Juu kyllä kaikille juttujasi lukeneille varmasti selvisi, että sinä olet se viisas ja hauska. Älä turhaan panikoi. Kukaan ei naura sinulle - korkeintaan sivistyneesti nurkan takana.

jepjep.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras Sika:
Juu kyllä kaikille juttujasi lukeneille varmasti selvisi, että sinä olet se viisas ja hauska. Älä turhaan panikoi. Kukaan ei naura sinulle - korkeintaan sivistyneesti nurkan takana.
Älykkäämmät nauraa vaan itse jutulle. Älä Zada välitä, kaikille ei vaan huumorintajua oo jääny jaettavaks.. ;)

Zada
Näin on jepjep. Huumoria ei ole kaikille jaettu.

Jos miehen ja naisen itsetunto kestää tulla yleiseen yhteissaunaa, niin kyllä se kestää pienen hekottelunkin. Mistään pilkanteosta kun ei ole kysymys.

Mutta aivan varmaan on tullut tullut sille nakille ilkeääkin kommnettia.

no joopa joo
en myöskään tajunnut asian koomisuutta.

Mun nykyisellä miehellä on levossa myös melko pieni, mutta erektiossa ei häviä yhtään otantani muihin miehiin. Että sikäli en ymmärrä miksi sellaiseen pitää edes kiinnittää huomiota.

Heillä on voinut olla oikein kivat sheivajaiset keskenään. Olet kateellinen, kun keski-ikäisetkin osaavat irrotella ja olla sinut itsensä kanssa.

Zada
Alkuperäinen kirjoittaja no joopa joo:
en myöskään tajunnut asian koomisuutta.

Mun nykyisellä miehellä on levossa myös melko pieni, mutta erektiossa ei häviä yhtään otantani muihin miehiin. Että sikäli en ymmärrä miksi sellaiseen pitää edes kiinnittää huomiota.

Heillä on voinut olla oikein kivat sheivajaiset keskenään. Olet kateellinen, kun keski-ikäisetkin osaavat irrotella ja olla sinut itsensä kanssa.
Siinähän se pointti olikin.
Pikkunapero oli kylmässä vedessä kutistunut ja sheivattuna oikeasti "söpön" näköinen.
Jöpökkänä ei sitä nähtykään, vaan arkikuosissaan.
Luultavasti ihan äskettäin ajeltu, koska ihan kiilti karvattomuuttaan, kuten puolisollaankin.

Siis se oli pieni ja söpö! Eikös sille voi jo vähän hihitellä ?

vierailija
Mulla on maailman pienimmät munat ja mä oon ruma,Naiset vihaa mua.mun siskoni mies sillä on isot munat ja se saa aina naisia,hän nussii isotissisten naisten kanssa, hän sanoo että vaimo on vain lapsentekoa ja huushollin hoitaja,se on Jumalan tahto. Hän on vanhurskas mies,jonka usko on kirkastettu kirkastusvuorella,eli vankilassa

Yhteistyössä