Ei mikään mukava aihe, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
... mulla on rv 9+3. On ollu n. 5 päivän ajan verenvuotoa, tosin aika niukkaa. Mut kuitenki oon tosi huolissani. Tänään tuli sen verran alushousuihin, et oli semmonen selkeä verijälki. Inhottavaa. Onko muilla ollut alku raskaudessa verenvuotoa ja jos on niin millaista? Sain onneksi maanantaille jo ultra ajan, koska selitin olevani todella huolestunut ja terveydenhoitaja vähän vähätteli asiaani... Inhottavaa.

Mulla oli rv 6 ja rv 8. Ekalla kertaa pariin pikkuhousunsuojaan tuli rusehtavaa vuotoa noin 1-2 tl ja tokalla kerralla kramppasi ja meinasi jalat lähteä alta. Verta tuli parin kolmen siteen verran eli aika reilusti. Istukka oli kohdunsuulla ja siksi vuosi, ei tosin sitten ollut vuotoja enää alun jälkeen.

Mulla oli suunnilleen samoilla viikoilla verenvuotoa, se kesti muistaakseni vielä aika kauan ja siihen liitty vatsakipuja. Vuoto oli sellasta että käytin suojaa housussa. Sille oli ihan joku hyvä selityskin, en vaan enää muista... Hyvin meni raskaus ja terve lapsi syntyi. Käy ihmeessä tarkistuttamassa niin ei tartte miettiä asiaa!

Mulla oli esikoisen jälkeen keskenmenoja kuusi, niistä kaikki vuosi alle rv 8, no toisesta lapsesta vuosin tiputtelua viikosta 9+-13+ ja tuolla se nyt tuhisee sängyssään, joten älä huoli :) Jos verta tulee holisemalla niin olisin huolissani, mutta niukka voi kuulua asiaan :)

Yhteistyössä