ei mennyt?

• Viestiketjun aloittaja kesken meni tai sit
  • Ensimmäinen viesti
kesken meni tai sit
kävi näin että viimekuus tuli plussa (sitä ennen nega ja plussaa)
nyt eilen verta tuli aikas kovasti, ja pikkasen menkkamaista kipua!
nyt taas aamusta tuhrua ihan vähän ja kipua ei ole.
onko tämä nyt sitä alkavaa keskenmenoa.
soitin päivystykseen käski vaan odotella maanantaihin sitten tk:lle tai neuvolaan. ei osannut sekään se koommin sanoo mitään mulle muuta et mee sit ma. sinne ja sinne. voi olla jo mennyt kesken tai jotain tollasta...
eikös niitten pitäs tietää
onko täällä ollut muilla jotain vastaavaa... ???

ninni12345
Hei!

Joskus vuoto johtuu hematoomasta, joka vuotelee. Tai istukasta, joka on liikkunut kohdunsuun päälle.
Jos asia painaa, käy ultrassa tarkistuttamassa tilanne. Minulla keskenmenojen vuoto kesti parisen viikkoa kerrallaan.

Ei välttämättä ole keskenmeno. Mullakin oli vuotoa noin 5 pvää 9 pvää sen jälkeen kun menkkojen ois pitäny alkaa, ei runsasta, mutta sellaista kuitenkin, että sen huomas.
En jaksanu oottaa neuvolan ultraan, vaan menin tk:n päivystykseen (sinnekin vasta kahden vkon kuluttua vuodon alkamisesta) ja kaikki oli ok =)

Minulla oli nyt 1v poikani odotuksessa kahdesti runsasta vuotoa, ekalla kerralla kesti päivän toisella lorisi ja kovin pari tuntia.

Toinen odotukseni päättyi keskenmenoon, rv11 ekassa ultrausksessa todettiin kuollut sikiö kokoa rv8. Edellisenä iltana alkoi runsas mankkamainen vuoto joka oli hieman laantunut seuraavana päivänä niin ja ruskeata tuhrua oli tullut pari viikkoa.

Yhteistyössä