Ei mennyt tää ilta ihan suunnitelmien mukaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Tarkoitus oli tarjota parille kaverille synttärikahvit (synttärit oli viikolla) ja 5 kaveria siis pyysin tänne, joista 1 ilmoitti ettei pääse ja 1 ei ilmoittanut mitään elikkä kolme sanoi tulevansa.
No yksi kavereista tulikin sitten koko perheen voimin, tosin hän tuli samalla reissulla harventamaan noita mun omenapuita ja sitten toinen kaveri tuli klo 16, joka oltiin sovittu ja kolmatta ei sitten näkynytkään.

No tarkoitus oli siis istua iltaa ja juoruta kaikenmaailman asioista, niin tämä kaveri, joka tuli aiemmin noita puita harventamaan, joutui lähtemään jo ennen kuutta, kun heille tuli vieraita ja samalla lähti sitten tuo toinenkin kaveri, että se siitä illan istumisesta. Nyt sitten vietän iltaa yksin tuon vauvan kanssa, nimittäin isompi meni mun porukoille yökylään sen vuoksi, että voin rauhassa kavereiden kanssa juoruta.

Jotenkin tuntuu turhauttavalta, kun ensin tekee kaikkea tarjottavaa ja sitten porukat tulee vain hetkeksi tai jättää tulematta kokonaan ilmoittamatta mitään.

No voihan rähmä! Mä voisin tulla sun seuraks :) Tosiaan harmi, etteivät voineet jäädä. Tuo tympii, kun laittaa tarjottavat jne a sitten syö yksin niitä...Mulla vähän samoja kokemuksia, eli voin kuvitella että on mälsä fiilis.

Tosi ikävää tuollainen, mulle on joskus käynyt vähän vastaavaa. Ei kai siinä muu auta kuin koittaa kestää pettymys. Pystytkö edes nauttimaan siitä, että saat olla vauvan kanssa kahdestaan kotona ts. vanhempi lapsi saa hoivaa mummolassa ja sinä voit keskittyä vauvaan.

No meillä on ollut ennenkin näin, että mennään "kahville", niin se tarkoittaa että istutaan iltaa nyt vähän pitempään ainakin mitä tänään. Meni vaan vähän niin, että syötiin ensin suolaista, eli ruokaa, jonka olin tehnyt kiitokseksi noista puiden karsimisesta ja siihen suoraan kahvit, kun oli niin tiukka aikataulu, joten eipä siinä paljon ehtinyt muuta kuin syödä ja sitten jo lähdettiin
Olen kyllä nauttinut siitä, että isompi on hoidossa ja itse saan siten hieman vapaata, kun tuo vauva on niin helppo ja se nyt simahti, niin voin viettää rauhaisan illan itsekseni

[QUOTE="shihtzu";23645488]
Olen kyllä nauttinut siitä, että isompi on hoidossa ja itse saan siten hieman vapaata, kun tuo vauva on niin helppo ja se nyt simahti, niin voin viettää rauhaisan illan itsekseni[/QUOTE]

Nuo rauhaisat illat taitaa olla kahden lapsen äidillä aika harvinaista luksusta, joten nauti nyt illasta :) Mulla on yksi lapsi, helppo vauva hänkin, ja silti tuntuu välillä että on kädet täynnä ja päivät yhtä juoksemista.

[QUOTE="vieras";23645658]tuttu juttu mut nauti nyt illastasi miehesi kanssa yhdessä maailmaa parantaen.[/QUOTE]

Tuo on vähän mahdotonta, kun sitä miestä ei ole enää, ihan vauvan kanssa olen nyt kaksistaan :)

[QUOTE="vieras";23645716]ei miestä mut vauva. Näitä en ymmärrä.[/QUOTE]

Miksiköhän, mulla oli mies vielä silloin tämä toinen sai alkunsa, mutta se otti ja lähti toisen matkaan.

[QUOTE="Siiri";23645795]Olet kasvanut ja elät edelleen pumpulissa?[/QUOTE]

toivon et jokainen tekisi sit vasta lapsia kun parisuhde vakaalla pohjalla, elämä hyvällä mallilla. Niistä lapsista joutuu kantaan vastuun myös.

Alkuperäinen kirjoittaja höööö;23645816:
toivon et jokainen tekisi sit vasta lapsia kun parisuhde vakaalla pohjalla, elämä hyvällä mallilla. Niistä lapsista joutuu kantaan vastuun myös.

Ei mekään oltu yhdessä kuin melkein 9 vuotta, joten aika vakaalla pohjalla se oli minusta, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ja nyt sitten olen 2 lapsen yksinhuoltaja.

Alkuperäinen kirjoittaja höööö;23645816:

Taidat provota. Tokihan tiedät että mitä tahansa voi sattua, vaikka uskoisi parisuhteen olevan vakaalla pohjalla ja elämän hyvällä mallilla. Ei kaikki yh-äidit ole vastuuttomia huikentelijoita. Tässäkin tapauksessa se vastuuton huikentelija taitaa olla ap:n ex-mies.

[QUOTE="shihtzu";23645855]Ei mekään oltu yhdessä kuin melkein 9 vuotta, joten aika vakaalla pohjalla se oli minusta, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ja nyt sitten olen 2 lapsen yksinhuoltaja.[/QUOTE]

Hiukan asian vierestä, mutta tapaako ex-miehesi lapsiaan säännöllisesti vai oletko totaali-yh?

[QUOTE="Siiri";23645921]Hiukan asian vierestä, mutta tapaako ex-miehesi lapsiaan säännöllisesti vai oletko totaali-yh?[/QUOTE]

Tapaa säännöllisen epäsäännöllisesti, en ole ihan totaali-yh, mutta aika lähelle kuitenkin. Harvakseltaan tuo vanhempi on ollut isänsä luona yötä, yhden yön kerrallaan.

[QUOTE="shihtzu";23646013]Tapaa säännöllisen epäsäännöllisesti, en ole ihan totaali-yh, mutta aika lähelle kuitenkin. Harvakseltaan tuo vanhempi on ollut isänsä luona yötä, yhden yön kerrallaan.[/QUOTE]

Ok. Hyvä kuitenkin että lapsilla säilyy edes joku yhteys isäänsä, jos hänestä kuitenkin isäksi on.

Yhteistyössä