Ei menkkoja teroista huolimatta

  • Viestiketjun aloittaja Kerttiina
  • Ensimmäinen viesti
Kerttiina
Heippa!
Onko teillä muilla ollut niin, että kymmenen päivän tero-kuurin jälkeenkään menkat ei ala? Kävin pari viikkoa sitten ultrassa ja lääkäri määräsi teroja, koska ei ollut mitään merkkejä alkavista kuukautisista vaikka kierto oli jo yli 30. Söin terot ja odottelin menkkojen alkavaksi viikko sitten maanantaina. Ei tullut kuin ruskeaa vuotoa ja helv...moiset menkkakivut. Eilen oksetti illalla rankasti, mutta syömisen jälkeen helpotti.
Voiko siis menkat jäädä tulematta vaikka syö teroja? Tämä oli siis neljäs tero-kuurini ja ennen menkat on alkanut kolme päivää viimeisen pillerin jälkeen.
 
Jos kohdun limakalvon on ohut (esim estrogeenituotanto on alhainen) niin eihän siellä kohdussa ole mitään mikä alkaisi Teroilla rapistua ja vuotaisi pois. Mitäs lääkäri sanoi limakalvosta sitä ultratessaan?
 
Mulle sanoi lääkäri joskus, kun olin Teroja aloittamassa että "kyllä me näillä saadaan sulle menkat alkamaan, koska muuten on kaikki normaalisti. Jos eivät menkat näillä ala, saat tulla tänne seuraavan kerran raskaana!" :)
Sun kantsis varmaan tehdä testi varmuuden vuoksi! :attn:

Eihän sitä tiedä miksei ne mankat alkaneet, mut tosi luottavaiselta tuo mun gyneni silloin tuntui ja muistan kuinka hyvä mieli siitä tuli! :heart:
Joskaan en sit mennyt takaisin raskaana, koska menkat alkoivat kuurin loputtua... :/

Kauanko ootte yrittäneet? Kovasti plussasäteitä matkaan!! :wave:
 
Kerttiina
Heissan elvis!
Vauvaa on yritetty 1,5 vuotta. Tosiaan taitaa olla testin paikka. En vaan jotenkaan uskalla tehdä, koska muutaman kerran on tullut pettymys. Tässä kierrossa ei edes laskettu kiertopäiviä, eikä muutenkaan oltu aktiivisia petipuuhissa, joten siksikään ei tunnu siltä, että tärppi olisi käynyt.
Rusehtavaa vuotoa tulee edelleen välillä ja oikealla alavatsalla ajoittain kovaakin kipuilua. Olen huomannut myös "turvonneeni" hiukan. Vein mekkoni pienennettäväksi, jonka olin ostanut pari viikkoa sitten. Sitä piti pienentää rintojen kohdalta, mutta ompelijalla huomattiin, että sehän on juuri passeli :D Tämä turvotus voi myös enteillä alkavia menkkoja, mutta toivotaan muuta.
Kiitos kuitenkin paljon tsempeistä :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 15:09 Kerttiina kirjoitti:
Heissan elvis!
Vauvaa on yritetty 1,5 vuotta. Tosiaan taitaa olla testin paikka. En vaan jotenkaan uskalla tehdä, koska muutaman kerran on tullut pettymys. Tässä kierrossa ei edes laskettu kiertopäiviä, eikä muutenkaan oltu aktiivisia petipuuhissa, joten siksikään ei tunnu siltä, että tärppi olisi käynyt.
Rusehtavaa vuotoa tulee edelleen välillä ja oikealla alavatsalla ajoittain kovaakin kipuilua. Olen huomannut myös "turvonneeni" hiukan. Vein mekkoni pienennettäväksi, jonka olin ostanut pari viikkoa sitten. Sitä piti pienentää rintojen kohdalta, mutta ompelijalla huomattiin, että sehän on juuri passeli :D Tämä turvotus voi myös enteillä alkavia menkkoja, mutta toivotaan muuta.
Kiitos kuitenkin paljon tsempeistä :flower:
Tee ihmeessä testi!! :) Kuulostais aika hyvältä nuo sun oireet. Ja mä taas uskon, et tärppi ois voinut käydä just siksi, että ette ole laskeneet kp:ä tai katsoneet kalenteria puuhaillessanne! ;)
Ainahan on pettymyksen mahdollisuus, mutta myös sen positiivisen tuloksen!! :heart: On se aika kumma, ettei menkat oo alkaneet jos Terot oot syönyt ja kaikki on ok...
 

Yhteistyössä