Ei menestynyt Haavisto näissä vaaleissa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25500004]"Joka paikassa Haavistoa hehkutettu ja "kaikki" olleet häntä äänestämässä mutta ei siltä vaikuta..."

Vaikka toisaalta samapa tuo kun Niinistö voittaa kuitenkin :)[/QUOTE]

Kaikki suomalaiset eivät suinkaan käytä nettiä ja äänestä gallupeissa. Vielä pienempi osa roikkuu kaksplussan mammapalstalla.

[QUOTE="vieras";25500034]Kaikki suomalaiset eivät suinkaan käytä nettiä ja äänestä gallupeissa. Vielä pienempi osa roikkuu kaksplussan mammapalstalla.[/QUOTE]

En tiedä sinusta mutta minä käyn muuallakin netissä kuin kaksplussalla. Mutta onneksi Sale <3

[QUOTE="vieras";25500120]Ja nyt näyttäisi jo Väyrynen putoavan toiselta kierrokselta. Odotellaan, odotellaan :D![/QUOTE]

Oletan että Väyrynen olisi helpompi vastus Niinistölle joten toivon Väykän nousevan. :)

[QUOTE="vieras";25500277]ja ap hiljeni..[/QUOTE]

Mitä mun pitäisi koko ajan sanoa, kun tilanne ennallaan? Uskon vieläkin että Haavisto ei pääse toiselle kierrokselle vaikka lopputuloksen kannalta sillä ei merkitystä olekaan kun Sale voittaa kuitenkin :)

[QUOTE="vieras";25500307]Näin juuri.

AP, mites nyt suu pannaan??[/QUOTE]

No miten pitäisi panna? Lopputulosta tämä ei kuitenkaan muuta mihinkään, vaikka kaksplussallakin "kaikki" muka äänestää Haavistoa :D

[QUOTE="a p";25500308]Mitä mun pitäisi koko ajan sanoa, kun tilanne ennallaan? Uskon vieläkin että Haavisto ei pääse toiselle kierrokselle vaikka lopputuloksen kannalta sillä ei merkitystä olekaan kun Sale voittaa kuitenkin :)[/QUOTE]
ei ehkä lopputuloksen, joskaan eihän sekään aivan varmaa vielä ole,että Sale voittaa. Mutta mielestäni sillä on silti merkitys, kuka se toinen on, joka toiselle kierrokselle menee. Ja tiedän monta, jotka eivät halua Niinistöä, ja äänestävät Haavistoa, vaikkeivät ekalla kierroksella äänestäneetkään. Minäkin lukeuden heihin.

[QUOTE="a p";25500321]No miten pitäisi panna? Lopputulosta tämä ei kuitenkaan muuta mihinkään, vaikka kaksplussallakin "kaikki" muka äänestää Haavistoa :D[/QUOTE]

Etkös sinä ollut ihan varma, että Väyrynen on toisella kierroksella, ja tulit tänne lapsellisesti nännättelemään? Opettele toinenkin sanonta: ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Yhteistyössä