ei luottotietoja,ei rahaa ja muutenki köyhä!!!Mitä v****a?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
Miten voi olla,kaikki täältä saamani maili/mese kamut valittaa,ettei ole rahaa ja on vaan vitusti velkaa..ainaista valitusta,rahan vähyydestä!?!?
Tai sit on joku uusioperhehärdelli ja muksut on milloin missä ja kuka ei ole maksanut kuukausiin mulle kuuluvaa rahaa..ja äijä on juoppo ja dokaa kaiket viikonloput!!!
Mulla kaikki reilassa...oma kämppä,työpaikka,lapset ja mies!!Olis kiva joskus kuulla sellasia immeisiä,jotka myöski matkustelee ja on jotain saavuttanut elämässään...muutaki ku velat.!No joo..onhan mullaki velkaa,mut asunnosta ja en sentää ole menettänyt luottotietoja ja eikä mulla uusioperhe!!No,onhan sekin tapa elää...
Että alkakaas nyt kommentoimaan tätä,niiku kaikkee täällä yleensä..Olen onnellinen ja tyytyväinen,mitä olen saavuttanut elämässäni!!Kiitos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
ei välilyöntejä, ei kappalejakoa, en jaksa lukea

Ei jaksakaan. Muutama pilkku, ja iso kirjain selkeyttää kummasti.

anteeksi,,ÄIDINKIELEN OPETTAJA!!! No,yleensä ku seuraa porukan kirjottelua,
sais olla joka kerta huomauttelemassa!!
Mutta nyt kun ei ollut kyse siitä!!! On ollut pitempiäkin juttui,mitä ei TOD. jaksa lukee!!

Alkuperäinen kirjoittaja älä nuolaise ennenkuin tipahtaa:
se on yks kaks kun sunkin elämä on velkahelvettiä ja uusperheilyä..

:laugh:

Mä ajattelin just ihan samaa.. et ootas kun sulle "käy pas.." stägä" niin kukas sit sua jaksaa kuunnella.. et ei kannata turhaa ylpeillä voi käydä omaan nilkkaan

Käyny parille kaverille jotka kauhistellu uusioperheitä yms. et ite ovat joutuneet parin vuoden pääst samaa ja hupsis ei se ookkaan niin kauheeta.. ja sit puolustellaan.. ne vasta vähän säälittäviä onkin..

Raha asiatkin voi mennä kuralle muutekin kun omasta virheestä mut tietty yleisemmin et mitoitetaan elämäntyyli väärin suhteessa tuloihin eikä se katso sitä tienaako paljon vai vähän

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
anteeksi,,ÄIDINKIELEN OPETTAJA!!! No,yleensä ku seuraa porukan kirjottelua,
sais olla joka kerta huomauttelemassa!!
Mutta nyt kun ei ollut kyse siitä!!! On ollut pitempiäkin juttui,mitä ei TOD. jaksa lukee!!

Sähän pyysit kommenttia :saint:
juu...!! Kiitos!!

Ai sekö tekee ihmisestä huonomman jos on uusioperhe?
Itsellä ei ole mutta monella ystävälläni enkä kyllä ylenkatso heitä sen takia.
Itse en huolisi kaltaistasi ihmistä ystäväkseni!

ja velkaantuneita valittajija, sen olen huomannut kämpät sekaisin kakarat kiljuu ukot makaa tai kaljalla. Kuulun harvoihin jolla ei velkaa mut parit kämpät ja autot. ja enkä käy työssä kuin n.3vuod välein . matkustan ja nautin vapaudesta puolison kans tai kavereitten(5 aik. )lapset käy muutamank./KK annan myös heille raha lahj. joulusin ja syntymäp. , ei perintöjä ei voitto rahoja vaan omillani olen. hyvää ja rauhallista joulua kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmet:
ja velkaantuneita valittajija, sen olen huomannut kämpät sekaisin kakarat kiljuu ukot makaa tai kaljalla. Kuulun harvoihin jolla ei velkaa mut parit kämpät ja autot. ja enkä käy työssä kuin n.3vuod välein . matkustan ja nautin vapaudesta puolison kans tai kavereitten(5 aik. )lapset käy muutamank./KK annan myös heille raha lahj. joulusin ja syntymäp. , ei perintöjä ei voitto rahoja vaan omillani olen. hyvää ja rauhallista joulua kaikille.

Kouluja et ole ainakaan tainut käydä ja ÄO taitaa olla miinuksen puolella.

Yhteistyössä