ei löydy

YT
mulla taas on ongelmana se että ovis löytyy mutta siltikää ei tärppää vaikka yksi lapsi jo on ennestään. onko liuskassa vaan testiviiva vai tuleeko kontrolliviivaan väriä? voi kokeilla eri merkkiä, tai esim. digitaalista tai sylkitestiä. mä teen ite silleen että kun liuskatesti näyttäs olevan plussa niin varmistan vielä digitaalisella..
 
Voiskohan tämä asia sitten vaikuttaa asiaan että kuopus on 13kk ikäinen ja imetän mutta vain kerran aamulla ja kerran illalla? voiko noin vähäinen imetys estää munasolua irtoamasta? Kuukautiset tulee kyllä ihan normaalisti ja säännöllisesti.
 
YT
no mulle gyne sanoi että periaatteessa vuosi imetyksen lopettamisesta odotetaan ennen ku lähettäs tutkimaan sen tarkemmin miksi ei tärppää. että kaipa vähäinenkin imetys lasketaan raskautta "ehkäiseväksi" tekijäksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja YT:
mulla taas on ongelmana se että ovis löytyy mutta siltikää ei tärppää vaikka yksi lapsi jo on ennestään. onko liuskassa vaan testiviiva vai tuleeko kontrolliviivaan väriä? voi kokeilla eri merkkiä, tai esim. digitaalista tai sylkitestiä. mä teen ite silleen että kun liuskatesti näyttäs olevan plussa niin varmistan vielä digitaalisella..
kontrolliviivaan tulee ihan kunnon tummanpunainen viiva aina ja testiviivan kohdalle tulee aina haamu. mutta testissä lukee että haamu kuuluu asiaan että testi on positiivinen vasta kun kontrolli ja testiviiva yhtä tummia.

täytyy varmaan kokeilla digitaalista seuraavaks.... tai lopettaa tuo vähäinenkin imetys :D
 

Yhteistyössä