ei kohta jaksa tuota miestä (pettämisepäile)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muistatte varmaan sen surullisenkuuluisan kortsun vessanpytyssä, josta kerroin miehelle: mies epäili mun pettäneen, pyys sit anteeksi. myöhemmin mietti et oon pettänyt sitä veljeni kanssa ku se oli meillä kylässä. Pyys sit niitäkin ajatuksiaan anteeks. mutta mutta, ei toi ole päässyt niistä ajatuksista mihinkään ku tuli aamulla töistä ja mä olin veskissä (vessan ovi raollaan) ja mä huuhdahdin että ei saa tulla , mä oon vessassa. en tienny kuka oli tulossa veskiin luulin että murkkuikäisistä pojista joku. Mies ärähti että hänen kans ei kelpaa olla vessassa, mut veljen kans oon ollu yhtäaikaa veskissä (en tosiaan oo ollut) eli se kelaa yhä samaa paskaa :( lähetti kyl tekstiviestin ja pyys anteeks, mutta mä en kauaa enää jaksa tämmöstä.

Miksi ihmeessä käyt vessassa ovi raollaan jos jonkun tulo häiritsee`..?

Kurjalta kyllä kuulostaa, ja sairaalta, jos epäilee että oot pettäny OMAN VELJEN kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
siis luuleeko että sä olet käyttänyt sen kortsun sun veljen kanssa :o

..samaa kysyn minäkin, ja lisään:

Jos teillä kerta on murrosikäisiäkin talossa, niin miten ihmeessä valopää-miehesi tuli ensimmäisenä epäilleeksi, että SINÄ olet bylsinyt VELJESI kanssa?!

Kaikenlaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
siis luuleeko että sä olet käyttänyt sen kortsun sun veljen kanssa :o

..samaa kysyn minäkin, ja lisään:

Jos teillä kerta on murrosikäisiäkin talossa, niin miten ihmeessä valopää-miehesi tuli ensimmäisenä epäilleeksi, että SINÄ olet bylsinyt VELJESI kanssa?!

Kaikenlaisia..

No elä saatana :laugh: :ashamed:

Meillä on pieniäkin lapsia, ja nuorin alkaa itkeen perään siks ovi raollaan. Ja oikeesti se kuvittelee että oon maannut veljeni kanssa :( sit se pyytää anteeks ja selittelee väsymystään jne. Mies ei nää siskoaan ku kerran pari vuodessa, ja yhdessä välissä jo naurettiin yhdessä ajatuksen mahdottomuuttakin. Luulin että asia on käsitelty ja typerät turhat ajatukset on jo mennyttä, mutta ei :( ei oo ollu ikinä edes pettämis ajatuksiakaan

Onko se ollut aina tuollainen, vai onko se nyt vasta alkanut puhumaan noita juttuja? Onko sen käytös muuten omituista?

Yritä saada se lääkäriin, jos sillä on vaikka pakkoajatuksia tai alkava skitsofrenia tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on murrosikästen kortsu, vetoa vaikka mistä. Miehes osais kyllä jo piilottaa sellasen, mutta teinipoika ei.

En mä miestä ole edes epäillyt, vaan mies minua. Pojat mulla ei tullu aluks edes mieleen, mietin että mies odottanu mua valmiina tai tehny käsitöitä ja siT viskannu kortsun pönttöön ja vetässy ja kortsu jäänykki kelluun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uudenvuoden aikoihin vasta, ku valvo monta yötä. ja viimeyönä oli kans töissä. eli väsymys ainakin yhtenä tekijänä

Mä en usko, että pelkkä väsymys teettää tollasta. Menkää sen kanssa lekuriin. Ehkä apu löytyy, tuskin mieskään nauttii siitä, että saa tuntea itsensä ihan idiootiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistatte varmaan sen surullisenkuuluisan kortsun vessanpytyssä, josta kerroin miehelle: mies epäili mun pettäneen, pyys sit anteeksi. myöhemmin mietti et oon pettänyt sitä veljeni kanssa ku se oli meillä kylässä. Pyys sit niitäkin ajatuksiaan anteeks. mutta mutta, ei toi ole päässyt niistä ajatuksista mihinkään ku tuli aamulla töistä ja mä olin veskissä (vessan ovi raollaan) ja mä huuhdahdin että ei saa tulla , mä oon vessassa. en tienny kuka oli tulossa veskiin luulin että murkkuikäisistä pojista joku. Mies ärähti että hänen kans ei kelpaa olla vessassa, mut veljen kans oon ollu yhtäaikaa veskissä (en tosiaan oo ollut) eli se kelaa yhä samaa paskaa :( lähetti kyl tekstiviestin ja pyys anteeks, mutta mä en kauaa enää jaksa tämmöstä.

eikö se seksin kiinostus "NAISILLA" ollut aikaisemman ketjun mukaan -10 ja muuta vastaavaa ja eikö yksi ollut jo pari vuotta ilman seksiä
ei kyllä minäkin jo tässä tapauksessa jo pettäisin ja lujaa ;)))

Yhteistyössä