Ei kivaa sitten yhtään... Häät 4kk päästä... Bestamann ja kaaso erosivat !!!!

Ei hemmetti.... :'(

Alun perin musta on tuntunut siltä, että ei niitä kiinnosta meidän häät kun mua ei ole autettu yhtään!!!!!! Mä olen itse tehnyt kaiken kun kaasolle ei mikään päivä koskaan käy, että voitas kutsuja tehdä ja muita hommia...

Bestmann ei ole miettinyt miten "vetää" hääjuhlaa...

ja nyt kuulin, että olisivat eronneet...

Sekin vielä.... :headwall: :headwall: :headwall:

Hyvin menee taas... Taitaa jäädä meiltä Bestmanit ja kaaso pois, ja vedetään oma juhlamme itse :D Ei tartte miettiä muitä :D

Rennot häät ja sillä siisti :heart:

...
Hyvinpä Bestmanin ja kaason valitsitte, en siis eroa tarkoita, se nyt on heidän asia. Mutta jos siis eivät auta lainkaan eikä ole häistä kiinnostuneet. On tietenkin vaikea olla kiinnostunut toisten onnesta, jos itselle menee huonosti. Ja pärjää sitä ilman kaasoa ja bestmaniakin.

No osallistua mun kanssa noihin suunnittelu juttuihin, lupautuivat vuosi sitten auttaa mua IHAN kaikessa, koska mulla on tässä valmistuminen lähellä ja aikani menee koulussa erittäin paljon.

Mutta he eivät ole tehneet mitään.. Teimme yhdessä listan minkä mukaan he hoitavat tietyt asiat, jotka auttavat mua siis.
He itse halusivat hoitaa ne.

Eivät ole tehneet mitään... :ashamed:

vieras
Ei se ihme ole, jos heitä ei ole kiinnostanut kun on selvästi ollut henk.koht. ongelmia. Toki silloin olisi reilua sanoa, ettei nyt oikein pystykään tekemään kaason/bestmanin hommia. Tosin en tiedä, mitä heidän pitäisi tehdä tässä vaiheessa? Paitsi ehkä kutsut?

Vieras
Meillä tehtiin niin, että ei ollut kaasoa, oli vain bestman. Hoidin pääosan asioista itse, koska halusin omannäköiseni häät. Olen vieläkin onnellinen häistäni, vaikka itse asia tärkein onkin :).

vieras
Meillä ei ollu kumpaakaan ja ihan hyvin häät meni, en ymmärrä kun ihmiset ottaa häistä niin hirveetä pulttia. Voi kai niitä läheisiä pyytää auttamaan muutenkin kun että olis bestmanin tai kaason roolissa?

No minusta olisi ollut reilua, että olisivat kertoneet minulle aikaisemmin että he eivät pysty auttamaan minua. Että heillä on omia henk.koht. ongelmia. Tietenkin olisin ymmärtänyt.

Mutta se että ovat valehdelleet ja näytelleet olevansa yhdessä ja että kaikki on hyvin... :(

No, ei voi mitään...

...
Ja kutsuissa siis tulisi auttaa, ei kai heidän nyt teidän häidenne kutsuja tule tehdä? Ja onhan sulla se tuleva mieskin, on silläkin velvollisuus auttaa! Milloin häät oikein ovat jos ei kutsuja ole vielä tehty? Ei sitä oikein tässä vaiheessa voi paljoa muuta tehdä jos häihin on vielä pitkäkin aika.
Jos ero tuli ihan yllätyksenä sulle niin ette kuullosta kovin läheisiltä, jos siis et ole huomannut että kaasolla ja bestmanilla on ongelmia parisuhteessa.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja BigBoobs:
No minusta olisi ollut reilua, että olisivat kertoneet minulle aikaisemmin että he eivät pysty auttamaan minua. Että heillä on omia henk.koht. ongelmia. Tietenkin olisin ymmärtänyt.

Mutta se että ovat valehdelleet ja näytelleet olevansa yhdessä ja että kaikki on hyvin... :(

No, ei voi mitään...

Jospa ovat kuitenkin yrittäneet selvittää asioita jotta voisivat jatkaa yhteistä taivalta. Ei se niin helvetin helppoakaan ole kertoilla keskeneräsiä asioita muille.

Sulla on edelleen aikaa rutkasti järkätä niitä häitä, joten nyt vaan hihat heilumaan. Ei ne hommat täällä ruikuttamalla ainakaan hoidu.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ja kutsuissa siis tulisi auttaa, ei kai heidän nyt teidän häidenne kutsuja tule tehdä? Ja onhan sulla se tuleva mieskin, on silläkin velvollisuus auttaa! Milloin häät oikein ovat jos ei kutsuja ole vielä tehty? Ei sitä oikein tässä vaiheessa voi paljoa muuta tehdä jos häihin on vielä pitkäkin aika.
Jos ero tuli ihan yllätyksenä sulle niin ette kuullosta kovin läheisiltä, jos siis et ole huomannut että kaasolla ja bestmanilla on ongelmia parisuhteessa.
Häät 4 kk päästä.. ei ole kutsuja tehty vielä... tehdään kun keretään :)

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei kai niiden ero teidän häitänne haittaa :eek:
No vaikka niin jos on riitaisa ero niin voipi olla etteivät halua osallistua samaan tilaisuuteen..
Juuri näin mä pelkään.. että eivät voi osallistua häihin...

Mutta koitetaan pärjätä ilman heitä.... Mun äiti kuulemma voi auttaa järjestelyissä.

Pappi
Alkuperäinen kirjoittaja BigBoobs:
No osallistua mun kanssa noihin suunnittelu juttuihin, lupautuivat vuosi sitten auttaa mua IHAN kaikessa, koska mulla on tässä valmistuminen lähellä ja aikani menee koulussa erittäin paljon.

Mutta he eivät ole tehneet mitään.. Teimme yhdessä listan minkä mukaan he hoitavat tietyt asiat, jotka auttavat mua siis.
He itse halusivat hoitaa ne.

Eivät ole tehneet mitään... :ashamed:
SUN häät, SUN työt!

Hyvä että saat äidistä apua. Mä kyl varmaan suuttuisin tollaselle kaasolle, mitä luultavimmin olis mun hyvä ystävä, kun kerran kaasoks oisin pyytäny, mut jos ei tärkeimmässä päivässä voi auttaa mitä on luvannut niin..... :/

...
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No joo, oliskohan pitänyt hiukan aikaisemmin aloittaa tai tilata valmiit kutsut?
Jos häät on 4kk päästä?
Siis jos asiat ottaa noin kauhean stressin kuin ap niin ehkä olisi pitänyt aloittaa aiemmin tai sitten tilata valmiit kutsut. Ja monihan lähettää kutsut jo 4kk ennen häitä, varsinkin jos on isot häät ja vieraita tulee ulkomailta/ kaukaa.

Yhteistyössä