Ei kiva juttu...:(

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Mä en tykkää imettämisestä! :ashamed: En en en!!

Inhottavaa kun tissit vuotaa koko ajan, maidon tulo ei kumminkaan tasaannu taas ikinä ja ryntäät on niin perkuleen kovat ja muutenkin..Ei oo mun juttu...

Taidan olla hieman erikoinen..Imetän kyllä jokatapauksessa..

*Kunhan vingun taas*

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Minkä ikäinen sun vauva on?

Neitistä imettäminen oli melko hirveää, mutta tein sen silti, nyt pojun kanssa on ollut paljon seesteisempää vaikka alku oli tuskaisaa..

Ei tuo vielä 2vko vanha...Ja paljon kivampi syöjä hän on kun veljensä. Menee juur päinvastoin, meil oli pojan kans hankalempaa ja nyt tytön kans tuntuu helpommalta ja tyttö on hellävarasempi tissiä kohtaan kun veljensä. :)

mä aloin tykkää vasta ku lapsi oli jotain 2-3kk. alkuun sattui yms piti pelata kumilla ja se oli ärsyttävää. siis rintakumi ja sen pesemiset.sain imetettyä sitten lopulta 11kk kun alkoi sujumaan...
tsemppiä! jos et jaksa niin et jaksa... :hug:

en voi sanoa etten tykkää imetyksestä mutten kyllä nautikkaan.
mutta se on niin äärimmäisen helppoa kun ei tarvi pelata pullojen ja korvikkeiden kanssa kun kaivaa vain tissin esiin.(siis jos maitoa riittää)
2 lasta oon täysimettänyt 6-7kk asti ja aion imettää tämän neljännenkin ja nyt aattelin että imetän siihen asti kunnes vauva on 1v.
onhan se kuitenkin luonnollinen tapa ja vauvan parhaaksi tuo äidinmaito.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
en voi sanoa etten tykkää imetyksestä mutten kyllä nautikkaan.
mutta se on niin äärimmäisen helppoa kun ei tarvi pelata pullojen ja korvikkeiden kanssa kun kaivaa vain tissin esiin.(siis jos maitoa riittää)
2 lasta oon täysimettänyt 6-7kk asti ja aion imettää tämän neljännenkin ja nyt aattelin että imetän siihen asti kunnes vauva on 1v.
onhan se kuitenkin luonnollinen tapa ja vauvan parhaaksi tuo äidinmaito.

En mä kokenu sitä pullojenkaan kans pelaamista niin hankalaks, esikoinen sai 4.5kk tissiä ja siirty sitten pulloihin kun tissittely meni pelkäks tappeluks. Tämä saa luvan ainakin sen 6kk onnistua, pidempäänkin sopii, mut tappeleen en ala tämänkään kanssa. :)

Kyl se kuule siitä, hetken päästä jo huokaat että "aah, tätä imettämisen helppoutta" ruoka aina mukana, sopivan lämmintä eikä tarvii pestä pulloja, tutteja ym... Niin ja taloudellista!

Meillä poju nyt 3 kk ja aaah, tätä imettämisen helppoutta!

Mäkään en tykänny imettämisestä..suorastaan vihasin sitä..kaks ekaa tyttöä sai tissiä vaan n.2kk mutta kuopus sitten päätti ettei pulloa syö, ei sit millään, huusi suoraa huutoa jos näkikin pullon :kieh: Eipä siinä auttanu ku imettää ja kas kummaa, ei se sit niin kamalaa ollukaan =) lopulta olin tyytyväinen et imetin 7kk
melkein jopa ylpeä olin itsestäni :ashamed: ja totesin et se oli tosi helppo ruokintatapa, ilman ylimääräisiä pullojen pesemisiä..
Mutta tän mun jutun pointti alkujaan oli se et mä tiän miltä susta tuntuu, muistan sen hyvin elävästi..ja hyvin nuo vanhimmat tuttelin voimalla kasvoi ilman ekstra flunssia/korvatulehduksia ym..

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Minkä ikäinen sun vauva on?

Neitistä imettäminen oli melko hirveää, mutta tein sen silti, nyt pojun kanssa on ollut paljon seesteisempää vaikka alku oli tuskaisaa..

Ei tuo vielä 2vko vanha...Ja paljon kivampi syöjä hän on kun veljensä. Menee juur päinvastoin, meil oli pojan kans hankalempaa ja nyt tytön kans tuntuu helpommalta ja tyttö on hellävarasempi tissiä kohtaan kun veljensä. :)

Mulla lähinnä se eka imetys oli siksi jotenkin niin epämiellyttävää kun tissit oli koko ajan täynnä maitoa, siihen liittyi tosi paljon lypsämistä jne. Alkoi laitoksella jo ikävä pumppukierre, ja siitähän ei loppua tullut ennenkö loppui imetyskin. :|

Nyt jätkän kanssa oon välttänyt pumppaamista, joten on paljon kivempaa kun maitoa ei lennä kaaressa koko ajan...

Siihen tottui, vaikkei se aina niin mielekkäältä tuntunut, varsinkin kun vauvalla rupes olemaan hampaita.

Minua haittas se maidon suihkuaminen väärissä tilanteissa, esim. seksin aikana, se latisti tunnelmaa. Mies kyllä ties ettei vauvanruokasäiliöihin saanut koskea mutta välillä se unohtui...

Kuvitelkaa tilanne kun kesken kliimaksin, sprinklerit menee päälle; maitoa roiskuu miehen päälle, kasvoihin, rintakehään.....ja kesken homman mies vikisee alla "ei mulla ole nälkä...". Ja sitä maitoa ei tullut vähän.....

Ekat 3kk oli mun mielestä pahimmat, maitoa tuli niin jumalattomat määrät, pojan oli alkuun vaikea syödä, piti ensin pumpata suurin osa pois.. Mutta sitten se alkoi olla ihan mukavaakin, en vaan toiste haluaisi niin valtaisaa maitomäärää kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Siihen tottui, vaikkei se aina niin mielekkäältä tuntunut, varsinkin kun vauvalla rupes olemaan hampaita.

Minua haittas se maidon suihkuaminen väärissä tilanteissa, esim. seksin aikana, se latisti tunnelmaa. Mies kyllä ties ettei vauvanruokasäiliöihin saanut koskea mutta välillä se unohtui...

Kuvitelkaa tilanne kun kesken kliimaksin, sprinklerit menee päälle; maitoa roiskuu miehen päälle, kasvoihin, rintakehään.....ja kesken homman mies vikisee alla "ei mulla ole nälkä...". Ja sitä maitoa ei tullut vähän.....

:laugh: Ai kauhee :laugh: Tää oli hyvä, vaikkakaan ei oikeesti kovinkaan kivaa..Mut joo, noin meilläkin varmaan kävis, ellei pysyis liivit tiukasti päällä. :whistle:

Tuo edellinen oli kyllä aika hyvä!
Ei ollu pullojen kans hankalaa, pakko oli lapsi ruokkia, kun ei maito riittäny. Ole, SuhmuranSandra, kiitollinen kun maito riittää!! Tietysti rajansa silläkin... =)

Yhteistyössä