"Ei kiinnosta"

Kirraava Kuuppa

Aktiivinen jäsen
08.10.2008
1 779
0
36
On se vaan niin hienoa. Ei riitä kohta järki enää tuon teinin kanssa :headwall:

Miten voi oman huoneen siivous olla AINA yhtä tuskaa?! Nytkin olen koko päivän sanonut että siivoaa sen, niin vastaus on aina "kohta". Nettipiuhankin otin jo pois ja komensin huoneeseensa. Ei tehoa. Ilmoitin, että ei pääse isänsä kanssa Kyprokselle, ei tehoa. Ei kuulema kiinnosta. Lähetin sen nenän edessä isälleen viestin, jossa ilmoitin että ei tule siivouksesta mitään, saavat jättää laskuistaan tuon murkun, mukaan ei lähde. Ei ilmekään värähtänyt, totes taas vaan että "jaa, ei kiinnosta" :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O

Että tämmöstä taas vaihteeks. :headwall: :headwall:

se aattelee että vedätät vaan. jätä oikeasti pois reissusta. Mä olin kans teininä ihan surkea siivoon huonetta. joskus sain puuskan ja sitten kaikki oli tip top...hetken. Tallilla puunasin ja kiillotin mutta kotona en. se kuuluu varmaan ikään. mulla oli ainakin metri paskasia vaatteita, kirjoja, lehtiä ja muuta sälää. toivottavasti mun omat lapset ei oo samanlaisia... :snotty:

Jaa, en tiedä. Isänsä soittaa sille ja pitää samaa linjaa mun kanssa, ja isäänsä kyllä uskoo. Ehkä tajuaa että oon tosissani kun kuulee saman myös isältään.
Jos ei oikeesti usko, niin ei myöskään oikeesti mene. Piste.

Yhteistyössä