Ei kestä tätä jännistystä!! xD *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Keskiviikkona ois sit se kauan ootettu tatska-aika. Ja mua jännittää niiiiiiiiiiiiiin paljo!! Ei muuten mut se sattuu niin paljo, varmasti! :D

Eikä oo ees eka kuva mut tollaseen paikkaan on, päähän tulee nyt. Pari kolme tuntii hakataan kuulaan kuvaa siis, mahtaapi olla hyvä hedari sen jälkee :laugh:

Huoh, olis jo keskiviikko ilta.. :D
 
[QUOTE="vieras";23142599]Päähän?!?!? Ei jumalauta... paitsi mä en nyt ymmärrä muutenkaan tatuointeja, on niin rumaa "koristella" ihoa :S[/QUOTE]

Niin, päähänpä juuri. Äijällä jo sellanen on joten mä aattelin laittaa nyt.
 
[QUOTE="mamma09";23142651]Siistii, sit kun mä jään joskus eläkkeelle tai jos vaihdan alaa niin lähtee mopo käsistä ja ekana otan kaulaan. Nyt kaikki ihanuudet on piilossa :([/QUOTE]

Mun ei onneks tarvii ees duunin takia piilotella. Tai ehkä sitä hieman kattellaa tuola töis.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23142730:
Onko sulla siis kalju vai semmonen "Rihanna -tyylinen", jos tiedät mitä tarkoitan? Mikä kuva?

Just sellanen Rihanna kalju. Tribaali lohikäärmettä tulee.

Muoks. Mulla on kaljuna siis vaan oikeelta puolen.. Rihannallahan oli ympäri pään..
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mamma09";23142781]Samapa tuo...mutta kyllä mä luulen että ihmiset lähinnä kadehtii kun joku uskaltaa nousta massasta.[/QUOTE]

Yllättävän paljo muuten saa just tollasta palautetta. Porukka tulee kauheen usein, vanhemmatki ihmiset, sanoon et vaikka he eivät henk. koht. mun tyylistä tykkää niin hienoo et mä uskallan olla oma persoonallinen itteni. Tosi mahtava asenne!
 
[QUOTE="mamma09";23142820]Niinpä, kaipa sitä vanhainkodissa alkaa harmittamaan kun elämä käy ehtoopuolta ja ei ole edes kunnolla elänyt.[/QUOTE]

Ei kyllä mulla pääse noin käymään.. :D
 
[QUOTE="mamma09";23142820]Niinpä, kaipa sitä vanhainkodissa alkaa harmittamaan kun elämä käy ehtoopuolta ja ei ole edes kunnolla elänyt.[/QUOTE]

no jopas! sekö on elämistä täysillä että vetää ihoon jotain rumentavia kuvia tai lävistyksiä :D

just joo. hyi helvetti.
 
[QUOTE="hah";23143100]no jopas! sekö on elämistä täysillä että vetää ihoon jotain rumentavia kuvia tai lävistyksiä :D

just joo. hyi helvetti.[/QUOTE]

Ehkä se että uskaltaa elää elämänsä juuri niinku itse haluaa eikä käytä aikaa sen pohtimiseen että mitä muuta ajattelee? ;) Uskaltaa olla juuri oma itsensä ja toteuttaa itseään tavalla jonka kokee omimmakseen, muiden mielipiteistä huolimatta? ;) Ja että antaa muidenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, arvostelematta, vaikka ei kaikista asioista itse samaa mieltä olekaan? ;)

Näin mä ainakin pyrin elämään :)
 
Ehkä se että uskaltaa elää elämänsä juuri niinku itse haluaa eikä käytä aikaa sen pohtimiseen että mitä muuta ajattelee? ;) Uskaltaa olla juuri oma itsensä ja toteuttaa itseään tavalla jonka kokee omimmakseen, muiden mielipiteistä huolimatta? ;) Ja että antaa muidenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, arvostelematta, vaikka ei kaikista asioista itse samaa mieltä olekaan? ;)

Näin mä ainakin pyrin elämään :)

Loistavaa! Pidä tuo asenne! Mäkin elän just niinkun haluan, yks hailee mitä muut on siitä mieltä.
Tsemppiä tatskaukseen :)
 
[QUOTE="vieras";23143243]Loistavaa! Pidä tuo asenne! Mäkin elän just niinkun haluan, yks hailee mitä muut on siitä mieltä.
Tsemppiä tatskaukseen :)[/QUOTE]

Ihan varmasti pidän :) Ja kiitos :)
 
Ehkä se että uskaltaa elää elämänsä juuri niinku itse haluaa eikä käytä aikaa sen pohtimiseen että mitä muuta ajattelee? ;) Uskaltaa olla juuri oma itsensä ja toteuttaa itseään tavalla jonka kokee omimmakseen, muiden mielipiteistä huolimatta? ;) Ja että antaa muidenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, arvostelematta, vaikka ei kaikista asioista itse samaa mieltä olekaan? ;)

Näin mä ainakin pyrin elämään :)

Tuota rohkeutta pitäisi olla useammalla meistä!
Hurjasti tsemppiä ja tuun lukemaan minkälaista oli, jos jaksat tulla kertomaan:)
 
[QUOTE="Kenguru";23143279]Tuota rohkeutta pitäisi olla useammalla meistä!
Hurjasti tsemppiä ja tuun lukemaan minkälaista oli, jos jaksat tulla kertomaan:)[/QUOTE]

Kiitos :) Kyl mä varmasti tuun tänne sit keskiviikko -iltana hehkuttelemaan uutta kuvaa :D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä