Ei kestä kohta enää! (Vuoden turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Inkivääri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Inkivääri"

Vieras
39+2 ja mä en kohta pysty enää olemaan namitta (raskausdiabetes). Yksittäisiä karkkeja olen napsinut ruuan päälle, jätskinkin olen syönyt silloin tällöin, mutta mun tekee mieli ihan kunnolla SUKLAATA! Fazerin sinistä koko rivi! Tai vaikka kaksi! NAM!

Ainoa millä pidän itseni kurissa on ajatus siitä, miten iso se vauva voi olla muutenkin, kun edellinen oli yli 3,5kg ja oli jo näillä viikoilla syntynyt! Eikä ollut rd. Jos tätä pitää vielä viikkokaupalla kantaa niin on parempi pysyä kaukana suklaasta, mutta on se vaan hemmetti vaikeeta!

No niin, oli turhis, ihmisillä on oikeitakin ongelmia ja minä täällä valitan kun beibi ei tajua syntyä että äiti pääsisi suklaan syöntiin...

Munkin jälkeen olis aivan järkkypaha olo kun sokrut torottais huipussaan kauan, ja toisaalta yksi rivi suklaata.. no, jos muuten jaksais pysyä koko ajan dieetissä niin kai se olis ok, mutta itseni tuntien on parempi olla ottamatta sitä yhtä riviä. Yhden palan voin silloin tällöin kyllä taittaa, sitähän ei lasketa, eihän? :) Vaikka niinkuin melkein joka ruokailun jälkeen : /

Toisaalta jonkun toisen kroppa ei kestä edes sitä normiruokaa, jonka mulla kestää, joten pitää vaan jaksaa olla tyytyväinen.

Jos ottaisit pienen palan tummaa suklaata? Siitä saa sen "suklaapotkun", mutta ei niin paljon sokeria kuin maitosuklaasta. Oman kokemuksen perusteella sanoisin että on helpompaa olla ihan kokonaan ilman suklaata kuin napsia koko ajan jotain pientä. Kolme ensimmäistä päivää on tuskaa, mutta sitten helpottaa. Ehkä kokeilemisen arvoinen juttu? :)

Yhteistyössä