ei kerpele..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksikin vakkari taas..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksikin vakkari taas..

Vieras
Mä olen ihan sekasin vieläkin eilisestä, en kylläkään alkoholista..:/ Syön minipillereitä, koska se käy ehkäsyksi ku imettää. Meidän nuorin on vuosikas. Ja nyt hokasin että ei hemmetti, menkat ei oo tullut ja pyysin ukkoa tuomaan kaupungista raskaustestin.. ja positiivista se sit näytti. Ei jumankekka, ja mä kun olin jo päättänyt että tää on viimenen tää meirän nuorimmainen.
Ja mä kun en koskaa oo uskonut että pillerit voi pettää, mutta niimpä ne näytti tekevän. Eikä unohduksia ole tullut ainuttakaan! Huoh, jahka tästä alkujärkytyksestä toipuu niin olen ihan onnellinen uudesta tulokkaasta..:)
Mutta kun mä vielä petin miestäni erään toisen kanssa, mutta se ei lauennut sisään, niin voiko se toinen silti olla isä? Ei hemmetti minkä sopan oon keittänyt..:(

uhohda se mahdollisuus että lapsella voi olla toinen isä (paitsi jos olet tummaa kikkeliä saanut)! Ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä kuka isä on jos kerran miehesi sen lapsen kasvattaa lapsekseen niin biologialla ei ole merkitystä...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
uhohda se mahdollisuus että lapsella voi olla toinen isä (paitsi jos olet tummaa kikkeliä saanut)! Ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä kuka isä on jos kerran miehesi sen lapsen kasvattaa lapsekseen niin biologialla ei ole merkitystä...

Siis okkonä tosissas??? Tälläsii sit piisaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Siis okkonä tosissas??? Tälläsii sit piisaa..

Ei se kyllä nyt ihan näinkään mene.. Minä en ainakaa kykene ajattelemaan noin.

Yhteistyössä