ei kellään voi olla näin huonoa tuuria! (raskaaksi tulemisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o ou

Vieras
olemme juuri saaneet pari kuukautta sitten ihanan tyttövauvan:) mies sanoi yksi päivä että voin olla raskaana!? mitä, ihmettelin....meillä oli koko ajan kondomi käytössä joten....
mies sanoi että yksi kerta se puhkesi....
toisena päivänä hän sanoi no että ei se mennyt rikki mutta hän vahingossa laittoi sen väärin päin joten sinne sisälle meni spermaa kondomin mukana?
okei, ei kellään voi olla niin huono tuuri,eihän? vähän pelottaa, en tosiaan halua heti perään tehä toista lasta....joten meillä ei olis sitte ku yks vaihtoehto! mutta turhaa mie varmaan hätäilen...:) toivottavasti! kohta joku kirjottaa että juu minä tulin juuri niin raskaaksi...*klunks :)

eli siis täh? oliko mies ensin laittanut kumin väärinpäin ja sitten kääntänyt sen päälle oikein päin ja meinasi tuossa saattaneen spermaa joutua sisälle? melko pieni riski tuossa raskautumisessa varmastikin on ollut. kun teet testin 2-4vk tuosta panosta niin pitäisi melko varmasti kertoa tapahtuiko vahinko :)

siis joo oon kauhee panikoija :) heh!!! siis miehen vehkeessä oli aika paljon spermaa, ja hän laittoi sen ensin väärin päin ja sitten oikein päin (oli pimeää,heh) eli kortsun mukana tuli spermaa sisälle vissiin, niin hän ainaki sano!? huhuh...

Siis.. Ei tossa muuten tuu raskaaks ellei mies ota jo kertaalleen käytettyä kortsua ja sitä pistä väärinpäin. Ihme ukko kyllä, ja pitäis sen nyt pystyä heti kertoon että kulta, kävi nyt näin.

Alkuperäinen kirjoittaja o ou:
siis joo oon kauhee panikoija :) heh!!! siis miehen vehkeessä oli aika paljon spermaa, ja hän laittoi sen ensin väärin päin ja sitten oikein päin (oli pimeää,heh) eli kortsun mukana tuli spermaa sisälle vissiin, niin hän ainaki sano!? huhuh...

siis miehes veti ensin käteen lämmitelläkseen, ja sit vasta kävitte hommiin? meillä katsos se sperma-asia on vasta seksin loppupuolella ajankohtainen..

mutta siis miehes ei olekkaan ehkä raskaana?

no tolla konstilla oot kyllä aika helpostikin tullu uudelleen raskaaks mut mikä pirun tampio sun miehes on kun ei sen vertaa tajua et jos tuollain tekee niin pitäis vaihtaa uus kumi tai panna kumi nurinniskoin?

Öö, eli miehes laukes, sitten otti kortsun pois, käänsi sen ympäri ja laitto takas?

niin, ihmettelin kyllä että miten hän ei heti kertonut miten kävi! ehkä oli sille noloa laittaa kondomi väärinpäin...vaikka olikin pimeää mutta silti....
ja siis sitä spermaa kyllä tulee jo ennen ku aletaan hommiin..? näin ainaki meillä....
meillä on semmoset esileikit *nauraa

ku oliski vitsi! uusi vauva ei nyt ole kovin...*kröhöm... tervetullut! meillä ei mene mitenkään hyvin joten...sillä ajattelin.

Ei mene hyvin ja silti lakanat laulaa? En tiedä muista, mutta jos meillä ei mene ukon kanssa hyvin, niin ei sillon harrasteta seksiäkään.

niin, ihmettelin kyllä että miten hän ei heti kertonut miten kävi! ehkä oli sille noloa laittaa kondomi väärinpäin...vaikka olikin pimeää mutta silti....
ja siis sitä spermaa kyllä tulee jo ennen ku aletaan hommiin..? näin ainaki meillä....
meillä on semmoset esileikit *nauraa

Oukei.. :) Ei meillä vaan, jos näin kävis ni saisinki taas ootella muutaman päivän josko ukkoa sattuis panettaan..

Yhteistyössä