Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Riippuu perheen koosta ja asumismenoistaAlkuperäinen kirjoittaja b:Tuossakin on suojaraja en muista paljon mutta yli 1000e reilusti pitää olla palkka että ottaa ulosotto palkasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Onnea sitten valitsemallasi tiellä joka alkoi jo että hankit itsellesi ylipäätään niin paljon velkaa ettet niistä ikinä selviä..
Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Onnea sitten valitsemallasi tiellä joka alkoi jo että hankit itsellesi ylipäätään niin paljon velkaa ettet niistä ikinä selviä..
Velan pääoma on kasvanut korkoa korolle ja on nelinkertaistanut alkuperäisen velkamäärän.
Mulle saat laittaa nollia kolme lisää sinne peräänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Velan pääoma on kasvanut korkoa korolle ja on nelinkertaistanut alkuperäisen velkamäärän.
Mulla on samanlainen tilanne mutta silti olen töissä eikä palkasta menee ulosottoon mitään.
Käräjäoikeuteen meni ja päätös oli suppea ulosotto, sitten perintätoimistolta tuli jälkiperintä ja sovin maksuksi 80e/kk lyhennystä ja velka on n. 6tonnia
Ai 6 miljoonan velat? Vanhassa rahassa 36 miljoonaa eli alkuperäinen velkakin olisi nelinkertaistumisesi mukaan ollut 9 miljoonaa mummon markkaa... Mitenhän sellaiset velat olet itsellesi saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulle saat laittaa nollia kolme lisää sinne peräänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.
Mulla on samanlainen tilanne mutta silti olen töissä eikä palkasta menee ulosottoon mitään.
Käräjäoikeuteen meni ja päätös oli suppea ulosotto, sitten perintätoimistolta tuli jälkiperintä ja sovin maksuksi 80e/kk lyhennystä ja velka on n. 6tonnia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai 6 miljoonan velat? Vanhassa rahassa 36 miljoonaa eli alkuperäinen velkakin olisi nelinkertaistumisesi mukaan ollut 9 miljoonaa mummon markkaa... Mitenhän sellaiset velat olet itsellesi saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulle saat laittaa nollia kolme lisää sinne peräänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Velkainen:Mulla on senverta paljon ulosotossa, etten ikinä tule selviämään niistä, joten en ikinä mene töihinkään enään. Paremmin pärjää tekemättä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mut sais edes velat joskus maksettua ja kartumasta korkoa.. ja sitten ei enää menis ulosottoon myöhemmin..Alkuperäinen kirjoittaja velkainen:Siinä vaiheessa, jos tulot (palkka) menee ulosottoon, ymmärrän kyllä.