Ei kannata liikaa suunnitella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Mä etukäteen mietin ja suunnittelin ja odotin joulua ihan innolla. Tein jo etukäteen pipareita ja laatikoita...leipää ja koko ajan mietin et mitä muuta ihanaa kerkeen vielä tehdä jouluksi.
Meitä on 7 henkeä.

No ''korkeimmalta'' tuli muutoksia suunnitelmiin. Koko perhe sairastu ja minä äitinä olin kaikkein huonoimmassa kunnossa. Minä itse olen nyt lähes kunnossa mutta vielä tosi väsyny. Lapset sairastaa edelleen ja myös pieni vauvamme...

Apua saimme sukulaisilta ja eilen toi eräs sukulainen meille vähän joululeipomisia.Kiitos heille.

Nyt ku jaksaisin jonkulaisen siivouksen tehdä niin joulu saa meille tulla. Lahja hain lähimarketista (40km ) pikapikaa eilen.

Minä toivon ja rukoilen että lapsetkin paranis pian ja eivät enään sairastu uudestaan. Ja joulu saapuu meillekkin.

Mulla on kans jäänyt mieleen yksi ikimuistoinen joulu kun pojalla puhkesi aatonaattona todella paha nokkosrokko. Siinä sitten vietettiin aattoa päivystyksessä miettien että otetaanko poika sisään sairaalaan vaiko ei. Olin jo ehtinyt kaiken laittaa valmiiksi ja sinne mätänivät kaappiin kun äitinikin repsahti ryyppäämään eikä kukaan tullut sitten syömään. Hyvin ahdistava muisto... koittakaahan parantua :)

No mutta ehdit kuitenkin tehdä kaikenlaista etukäteen, ja vielä on pari päivää hyvää aikaa rauhassa tehdä sen verran kun jaksaa. Muista levätä ja juokaa paljon kuumaa glögiä :)

Mikä teillä on? Mahatauti, enterorokko, joku muu?

Me ollaan just sopivasti toipumassa mahataudista. Kerran taudin piti tulla, onneksi tuli nyt eikä viikkoa myöhemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mutta ehdit kuitenkin tehdä kaikenlaista etukäteen, ja vielä on pari päivää hyvää aikaa rauhassa tehdä sen verran kun jaksaa. Muista levätä ja juokaa paljon kuumaa glögiä :)

Ne on syöty jo. ja mä en enään jaksa tehdä mitään ja olen jo luovuttanu. Kaupasta ostan jotain sitten. Onneks meillä lapset suht pieniä et heille kyllä kelpaa vähempiki.

Kiitos kaikille tuesta ja kannustuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia!:
Mikä teillä on? Mahatauti, enterorokko, joku muu?

Me ollaan just sopivasti toipumassa mahataudista. Kerran taudin piti tulla, onneksi tuli nyt eikä viikkoa myöhemmin...

Rajua nuhakuumetta.Yskää yms. Tosi voimakkaana iski tuo tauti. Liekkö sit influessaa tai jotain. Mut mä olen ollu tosi kipiä joka kolkasta.
Ja kuulin et naapurissa oksennetaan. :(

Täälläkin on äiti kipiänä.
Eilen alkoi flunssa aivan ykskaks yllättäen.No,kai se tarttui ku lapsilla ja miehellä ollut vasta mutta ei huolehita turhia.JOULU tulee varmasti jokaiselle.

Meillä on onneksi siivottu,lattiat luututtu,jouluverhot vaihdettu,koristeltu kotia yms.
huomenissa jo kenties kuusi koristellaan ja maanantaina ruokaostokset ja viimehetken lahjaostot:)

Yhteistyössä