ei kannata hankkia kavereita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
mä tutustuin yhteen äitiin tuolla puistossa ja me tultiin heti hyvin juttuun sen kaa. ollaan kyläilty puolin ja toisin ja omasta mielestäni oltiin ihan hyviä kavereita kunnes.. tää ihminen kysyi minulta eräänä päivänä että oiskohan mun mies kiinnostunut yhdestä sen kaverista?! siihen perään se vuodatti kauhean nyyhkytarinan kuinka tää sen kaveri oli jäänyt yksin ja kaipasi nyt rinnalleen uutta miestä.. ei kuulema mitenkään vakavaan suhteeseen vaan ihan hauskan pitoon. ja tosiaan kyseli että oiskohan mun mies mahdollisesti kiinnostunut kokeilemaan tulisko ne juttuun keskenään. mä monta kertaa varmistin että onko se nyt tosissaan tätä kyselemässä niin kuulema on!!! että niin paljon tää kaveri sitten arvosti mun perhettä ja avioliittoa. oli valmis järjestämään mun miehelle toisen naisen. mä laitoin välit poikki ja päätin että enää en tutustu yhteenkään uuteen äiti-ihmiseen ketä puistossa käy.

Jospa hän tunnusteli tunnelmia siltä kantilta, että miten ylipäätään suhtaudut/te kolmansiin pyöriin ja olisi sitten mahdollisen kiinnostuksen myötä paljastanut, että hän itse olisi se kolmas?

Multa varmaan lähtis jo nyrkistä, tuollaset pettämisehotukset ovat erittäin törkeitä. Hyeenoita ei tarvitse kohdella hyvin. Ja pitäisin kyllä huolen, että tämmösten tyyppien maine menee. Naiselle maine on tärkeä, piste.

Uskomatonta hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
Multa varmaan lähtis jo nyrkistä, tuollaset pettämisehotukset ovat erittäin törkeitä. Hyeenoita ei tarvitse kohdella hyvin. Ja pitäisin kyllä huolen, että tämmösten tyyppien maine menee. Naiselle maine on tärkeä, piste.

Uskomatonta hommaa.

kyllä mun teki mieli kopauttaa tätä ns. kaveria mutta en viitsinyt. väkivalta ei ratkaise mitään.

Ihmiset on nykyään mitä törkeämpiä ja hyvinkin alkeelliset tavat on unohdettu:(jos asiata sanot ääneen niin sinulle nauretaan ja sanotaan että jos et ole tarpeeksi röyhkeä et maailmassa pärjää.

Kävi minullekin aikoinaan yksi tosi törkeä tapaus:(
Meidän kerrostalossamme asui eräs huithapeli äiti.Tällä oli edellisestä liitosta yksi lapsi joka oli isällään,ja nyt hän oli mennyt uuden ulkomaalaisen miehen kanssa naimisiin ja tehnyt lapsen hälle.No minä aloin seurustelemaan ja tämä nainen sitten iski silmänsä minun mieheeni,ehdotteli miehellini jopa aivan suoraan kuinka hän voisi antaa vähän ja ei kerrottasi minulle ja kuinka hän nyt on rakastunut.Hieno tulevaisuus silläkin lapsiparalla jonka tuolle miehelle oli tehnyt,lapsella ikää 2kk kun äiti jo helmat korvissa oli itseään minun miehelleni tyrkyttämässä:(
Monasti jos menimme pihallekin niin tämä naikkonen seurasi perässä,mieheni silloin lähtikin juoksujalkaa karkuun ja katosi kotiimme,naikkonen jutteli hetken minun kanssa jolloin sanoi menevänsä kotiin.Kun minä lähdin ulkoota (grillaamasta) niin arvatkaa mistä löysin tämän muijan,meidän ovemme takaanta vannomassa miehelleni rakkautta?!?!
Siis ne asui tasan kerroksen meitä alempana ja sillä oli juuri syntynyt lapsi ja vasta vihitty mies niin jo juoksee toisen miehen perässä.
Minua tilanne todellakin nauratti mutta miestäni ei sillä tämä nainen oli enemmän kuin päällekäyvä:(
No onneksi ei asuttu siinä talossa samaan aikaan kuin 3kk ja sitten me muutimmekin,ei enään moista riesaa ole ja osaa tuo minun mies sille tapahtuneelle nyt jo nauraa :laugh:
Mutta oikeasti,kuinka joku voi todellakin olla noin TYRKKY! Itse en kehtasi vaikka olisnkin ilman miestä.

Tuota noin. Aika karski ehdotus. Mää luultavasti olisin huulipyöreänä ja kysyisin pikkutarkkaan asioita mitä kaveri ajattelisi asiasta. Ajattelisiko, että mun mies kävisi halaamassa toista, antamassa hieman pikkuvirkistystä vai mitä ja mitä oikein mietti ylipäätään koko asiasta.. Miksei anna omaa miestään siihen hommaan jne.?

Jos tosiaan ajattelisi, et ihan mun mies vaan menis ja sillä sipuli, niin kyllä mää varmaan närkästyisin ja varmaan vetäisin hermostuneena jotain älyvapaata läppää asiasta :whistle: Tai sit sanoisin vakavissani mitä mieltä itse oon pettämisistä yms ja mm. siitä, että ehdotetaankin siitä noinkin suoraan. Toisen reaktiosta sit näkis miten jatkaa tilannetta. Voi ihan hyvin olla, joku kolmas pyörä ajatus ja tuollain hieman kokeili kepillä jäätä. Nooh, jos tuollainen olisi, niin en mää siinä kaverisuhdetta katkaisisi, alkaisin toki kyseleen enemmän, että onko paljonkin harrastanut tuollaisia ja miten niissä on käynyt. Itse en kyl suostuisi..

Mutta vaikea sanoa, kun ei oo ollut semmoisessa tilanteessa, eikä osaa ees kuvitella tuollaista tilannetta..

Alkuperäinen kirjoittaja Törppö:
Mutta oikeasti,kuinka joku voi todellakin olla noin TYRKKY! Itse en kehtasi vaikka olisnkin ilman miestä.

Miksei miehesi sanonut naiselle suoraan, että sori mut ei kiinnosta..? Vai eikö kehdannut vai sanoiko, mutta nainen jatkoi tyrkyttämistään?

'Miksei miehesi sanonut naiselle suoraan, että sori mut ei kiinnosta..? Vai eikö kehdannut vai sanoiko, mutta nainen jatkoi tyrkyttämistään?'

Arvaa vaan monastiko sanoi,hän jopa haukkui tämän naisen pystyyn minun kuultenikin.Mieheni teki erittäin selväksi että ei ollut kiinnostunut,mutta ei:( aina vaan jatkoi tyrkyttämistään.
Tosin outo tapaus se naikkonen muutenkin oli kun sillä oli edellisestä liitosta yksi lapsi,niin minun lapsi ja hänen edellisen liiton lapsi oli kavereita.No lapsi saattoi olla meillä kylässä ja meni itse jääkaapille ottamaan ruokaa?Kun asiasta sanoimme että näin ei meillä käyttäydytä niin tämä lapsi vain totesi että äitin uusi mies ei anna hänen sielläkään syödä ja isänsä tulee vasta illalla hakemaan hänet kotiin kun töistä pääsee.
Sanoin tästä tälle äidille niin hänestä siinä ei mitään ongelmaa ollut sillä hänen mielestä kun ruokimme omankin saman ikäisen niin olisimme voineet myös ruokkia hänenkin omansa,ja meidän olisi pitänyt ymmärtää kun hänen nykyinen mies oli ulkolainen että heillä on kulttuuri erilainen.
Ja me kun ymmärretään että meidän kulttuurissa ei toisten miehille tyrkytetä itseään väkisinkään,saatikka laiteta lapsia naapuriin ruokittavaksi.

Tämä on ollut elämämme tähän asti tapaamamme mitä oudoin naapuri :o

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Törppö:
Tämä on ollut elämämme tähän asti tapaamamme mitä oudoin naapuri :o

Aika oudolle kieltämättä kuulostaa. :o

No muistoja ikä kaikki.

No onneksi tosiaan entinen naapuri ja ei edes paikkakunnallakaan asuta mutta sääliksi käy niitä uusia naapureita jotka sinne muuttivat:D

Yhteistyössä