Ei kai tää nyt jo hiljentyny? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joko ootte nussinu? kumpis teistä oli viimeks enemmän kännissä, sinä vai nina?

Btw, mulla on kaksi pahaa tapaa: saada palstan yh-äidit tissuttelemaan (vaikka eivät muuten juuri koskaan mitään joisi) JA valvottaa ihmisiä (=palstalaisia) yömyöhään mesessä/fb:ssa. :vampire: Mulla on yks tuore uhrikin, joka valvoi yhtenä päivänä neljään asti, kun juteltiin. :D HänKIN yh. :D

Pitäisköhän perustaa semmonen tytsin uhrien tukiryhmä? :saint:

Viimeksi muokattu:
Siis mä VANNOIN, että meen tänään tosi ajoissa nukkumaan. |O Olin ihan väsyny, kun tulin mökiltä, joku siinä mökkeilyssä väsyttää. :D Mut silti ei vaan nukuta, huoh. Just, kun oon aloittanu terveet elämäntavat (kunnon rytmi, terveellinen ruokavalio ja mahd. paljon liikuntaa) niin tää rytmi menee taas sekasin. :|

[QUOTE="rtee";24463647]Delayed sleep phase syndrome :D Oon aina ollu tällänen yökukkuja ja sain vähän aikaa sitte tietää, että tää on ihan oikee syndroomakin :D Mulle on normaali nukkumaanmenoaika siinä kahden ja kuuden välillä. Mikäs sua valvottaa?[/QUOTE]

Meillä taitaa olla sama ongelma. :D Mä vaan rakastan valvomista, yöaikaa, rauhaa ja hiljaisuutta. :)

TÄmä hiljaisuus on parasta aamuiissa !

Ajattelin josko pyörällä suhais hakemaan ABC.ltä , kun se aukeaa, pakaste karjalanpiirakoita ... tuoreet piirakat miehelle aamupalaksi :) :p

Mä oon jo luovuttanu sen suhteen, että mun unirytmi ois joskus normaali. Ajattelen että enemmän harmia siitä tulee jos stressaan asian suhteen, kun siitä että valvon.

Yhteistyössä