ei kai mies voi viedä lasta kun olen sen synnyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja dismania
  • Ensimmäinen viesti
Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
No jos et kerran halua miestä kuvioihin, niin miksi ihmeessä hänen tarvitsisi edes tietää (mahdollisesta) raskaudestasi?

Moraalitonta käyttäytymistähän tuollainen olisi, sekä miestä että tulevaa lasta kohtaan, mutta ilmeisesti olet asian loppuun asti harkinnut!? Jos suoran mielipiteeni haluat, niin kehottaisin kyllä vielä miettimään omia motiivejasi koko lapsen tekoon.

 
vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
No sittempä ite sopan keität. Just sellainen suomipullukkaneito joka ottaa kii joka oljenkorresta miettimättä asiaa eteenpäin. En suosittele sekakulttuuritouhuja, kuten itekin näemmä tiiät, siinon iso riski. Ajattele mahd tulevaa lasta edes. Haloo! "noku haluuuun vaavin". Kasva!

 
no niin
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo!:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
[
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
Onko tuollainen uhkailija sitten ehdottoman sopiva?
ei
no sitte vaihat sitä isäehdokasta! helppoa. tuolla on kuule kapakat täynnänsä miehiä joita voi huijata. se on uskomattoman helppoa, näköjään.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
Sä olet itsekäs ja epätoivonen ihminen. Saatan mielessäni kuvitella löytäväni sinut katuvilinästä ihan pelkän ulkonäön perusteella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo!:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
[
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
Onko tuollainen uhkailija sitten ehdottoman sopiva?
ei
no sitte vaihat sitä isäehdokasta! helppoa. tuolla on kuule kapakat täynnänsä miehiä joita voi huijata. se on uskomattoman helppoa, näköjään.
<dismanian kaltaisilla ihmisillä edes se miesten huijaaminen kapakasta ei ihan helposti onnistu. "Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa."
 
no niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo!:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
[
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
Onko tuollainen uhkailija sitten ehdottoman sopiva?
ei
no sitte vaihat sitä isäehdokasta! helppoa. tuolla on kuule kapakat täynnänsä miehiä joita voi huijata. se on uskomattoman helppoa, näköjään.
<dismanian kaltaisilla ihmisillä edes se miesten huijaaminen kapakasta ei ihan helposti onnistu. "Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa."

no en mä nyt ihan nuinkaan sanois. ei dismania oo välttämättä mikään ruma. voi olla ihan niinki että on vaan pettyny niin paljon ja saanu niin paljon parisuhdepaskaa niskaan ettei enää halua miestä.

tai sitten on lesbo.

ja ei, en oo ap.
 
Näitä kauhu juttuja en muista oliko dokumentti vai joku csi mutta jossakin ne huumasi loppuraskaudesta naisia ja otti vauvan mahasta pois.
eikö tosiaan kannattas tehdä lasta jollekkin muulle, ukkoja jotka haluaa seksiä löytyy suomesta pilvin pimein eikä tartte mennä edes baariin.
kerran olin iltakävelyllä (vuosia sitten) ja yksi ukko pyysi mut mukaansa kotiin.
Hei mieti vielä!!!
 
dismania
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomesta :(
No entä jos et hankkiutuisi raskaaksi tällaiselle miehelle? :whistle:

Ymmärsin, ettet vielä raskaana edes ole?
en ole lesbo, en ole ruma vaan todella kaunis enkä ole vielä raskaana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Näitä kauhu juttuja en muista oliko dokumentti vai joku csi mutta jossakin ne huumasi loppuraskaudesta naisia ja otti vauvan mahasta pois.
eikö tosiaan kannattas tehdä lasta jollekkin muulle, ukkoja jotka haluaa seksiä löytyy suomesta pilvin pimein eikä tartte mennä edes baariin.
kerran olin iltakävelyllä (vuosia sitten) ja yksi ukko pyysi mut mukaansa kotiin.
Hei mieti vielä!!!
No saitko hyvät kyydit?
 

Yhteistyössä