ei kai mies voi viedä lasta kun olen sen synnyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja dismania
  • Ensimmäinen viesti
kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomesta :(
Ahaa, näitä juttuja.... Anteeks mut eikö naiset ikinä opi?

Ihan sama käväisi mielessä... Tai sit tää on PäivänProvo....sellaiseksikin aika huono....
 
dismania
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?
 
dismania
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Uhakileeko sun mies sinua? Ei tuollainen ole mahdollista ellei ole todistettavissa että esim. olet narkkari tai pahoinpitelet lasta tms.
uhkailee. en ole narkkari tai pahoinpitele ketään.
Jos et ole vielä raskaana niin -anteeksi vain-nyt kannattaa vaihtaa miestä sillä kenenkään ei tarvitse elää tuollaisten uhkailujen keskellä ja varmasti ei kannata jäädä katsomaan toteuttaako mies uhkailunsa.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja dismania:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.
No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.
Jos sulla ei ole suhdetta tähän mieheen ja hänestäkin haluaisit vain lapsen, et miestä, niin mikä sua estää iskemästä vaikka ensimmäisen vastaantulevan kaksilahkeisen? Ei siinä kauaa aikaa kulu!
Henkilökohtaisesti en suosittele yhden illan juttuja, enkä lapsia ilman avioliittoa, mutta kun sä tunnut päätöksesi tehneen, haluat lapsen, muttet miestä, niin kyllä sulla valinnan varaa on!
 

Yhteistyössä