siis omia lasta kokonaan itselleen.Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:tä??
siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
Ahaa, näitä juttuja.... Anteeks mut eikö naiset ikinä opi?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
Sellainen on laitontaAlkuperäinen kirjoittaja dismania:siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
uhkailee. en ole narkkari tai pahoinpitele ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Uhakileeko sun mies sinua? Ei tuollainen ole mahdollista ellei ole todistettavissa että esim. olet narkkari tai pahoinpitelet lasta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Ahaa, näitä juttuja.... Anteeks mut eikö naiset ikinä opi?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:siis kun jos tulen raskaaksi pelkään mieheni vievän lapsen pois suomestaAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ei tietenkään voi. Miksi sellaista pelkäät?
moku?Alkuperäinen kirjoittaja miukunen:moku-liitoissa on aina joitakin erittäin ikäviä ongelmia ja paljon toki hyviäkin asioita...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:moku?Alkuperäinen kirjoittaja miukunen:moku-liitoissa on aina joitakin erittäin ikäviä ongelmia ja paljon toki hyviäkin asioita...
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:moku?Alkuperäinen kirjoittaja miukunen:moku-liitoissa on aina joitakin erittäin ikäviä ongelmia ja paljon toki hyviäkin asioita...
oisko moni-kulttuurinen perhe?
Jotkut ei opi toisten virheistä, pitää oikein itse kokeilla ennen kuin uskovat, jos silloinkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Tottakai voi, mutta kyllä sulle löytyy paljon vertaistukea...
en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.Alkuperäinen kirjoittaja mii:No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
Jos et ole vielä raskaana niin -anteeksi vain-nyt kannattaa vaihtaa miestä sillä kenenkään ei tarvitse elää tuollaisten uhkailujen keskellä ja varmasti ei kannata jäädä katsomaan toteuttaako mies uhkailunsa.Alkuperäinen kirjoittaja dismania:uhkailee. en ole narkkari tai pahoinpitele ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Uhakileeko sun mies sinua? Ei tuollainen ole mahdollista ellei ole todistettavissa että esim. olet narkkari tai pahoinpitelet lasta tms.
Jos sulla ei ole suhdetta tähän mieheen ja hänestäkin haluaisit vain lapsen, et miestä, niin mikä sua estää iskemästä vaikka ensimmäisen vastaantulevan kaksilahkeisen? Ei siinä kauaa aikaa kulu!Alkuperäinen kirjoittaja dismania:niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.Alkuperäinen kirjoittaja mii:No kai niitä nyt muitakin miehiä löytyy, kuin uhkaileva ulkomaalainen?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:en ole suhteessa miehen kanssa. haluan vaan kovasti saada oman lapsen ilman että isä tulee ja puuttuu asioihin.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miksi tehdä lapsi miehelle, johon ei voi luottaa? Mä en olisi edes suhteessa miehen kanssa, joka uhkailee.
Onko tuollainen uhkailija sitten ehdottoman sopiva?Alkuperäinen kirjoittaja dismania:[
niin kai, mutta minulla ei ole välttämättä enää aikaa etsiä sopivaa miestä lapsentekoon.