Ei kai kukaan normaali/terve nainen/mies voi olla montaa vuotta selibaatissa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästyttää kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, minä en pystyisi, mutta kyllä ainakin pari ystävääni on siihen pystyneet. Ja minusta ihan normaaleja ovat. Eivätkä karkaile joka kaksilahkeisen kimppuun puutteessaan, vaan vaikuttavat jopa ihan tyytyväisiltä ja iloisilta.

Joillekkin seksi on tärkeempää kun toisille. Ite en pystyis olemaan selibaatissa jollei olisi ihan pakko. Mutta esim jos mies halvaantuisi tms (kauhee edes ajatella) ni kyllä mä häntä silti rakastaisin ja pystyisin elämään ilman seksiä.

Jos on suhteessa niin sitte varmaan vois tehdä tiukkaa, mutta sinkkuna olen kyllä ollut useammankin vuoden selibaatissa. Ihan ongelmitta on sujunut, eikä ole tarvinnut siksi mitään yhdenillanjuttujakaan etsiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tarkoitatko selibaatilla elämää ilman seksiä vai elämää ilman orgasmia?

Jos tämä ketju oli minun "innoittamani"? Niin selvennykseksi kerrottakoon että minulla se termi tarkoittaa ilman seksiä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Tosin ei omakaan sukupuoli minua kiinnosta...

Eihän tuo helppoa ole ollut... Hermot monesti pinnalla... Sitä joka päivä toivoo että vielä joku ihme tapahtuisi je meillä olisi taas sellaista rietasta himokasta ihanaa mielikuvitusrikasta seksiä kuin silloin joskus ennen lapsia... Muistot eivät tee asiasta yhtään helpompaa...

Alkuperäinen kirjoittaja SeitsemänVuodenSelibaatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tarkoitatko selibaatilla elämää ilman seksiä vai elämää ilman orgasmia?

Jos tämä ketju oli minun "innoittamani"? Niin selvennykseksi kerrottakoon että minulla se termi tarkoittaa ilman seksiä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Tosin ei omakaan sukupuoli minua kiinnosta...

Eihän tuo helppoa ole ollut... Hermot monesti pinnalla... Sitä joka päivä toivoo että vielä joku ihme tapahtuisi je meillä olisi taas sellaista rietasta himokasta ihanaa mielikuvitusrikasta seksiä kuin silloin joskus ennen lapsia... Muistot eivät tee asiasta yhtään helpompaa...

Oletko se mies?

Kai sinä sentään masturboit?!
Minä ainakin luulisin pärjääväni oman käden avulla jos kumppanini olisi haluton.
No on meillä aika harvoin seksiä, niin minä harrastan omakivaa aina kun olen yksin saunassa.

mä pidän itteeni ihan normaalina vaikka seksiä ei pahemmin oo lähiaikoina ollutkaan.Viimeks oli lokakuussa 07 ja sitä edellisen kerran elokuussa 04.Tosin en elä parisuhteessakaan.

tosin jos suhteessa olisin,ni mielellään kerta päivään seksiä harrastaisin :D

Jotain masennusta tai vähintäänkin selvittämättömiä parisuhdeasioita on jos selibaatti jatkuu vuodesta toiseen, esim. imetysajan (joka voi aiheuttaa haluttomuutta) jälkeen. Mun mielestä ei ole normaalia parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

Niin minäkin, niin minäkin...

onks sun vaimos hakenu apua? kai se nyt tajuu ettei toi ole normaalia? onko se sit kuitenkin suhun vielä rakastunu?

mikä siinä on ettei voi vaikka pari kertaa viikossa sen 5 minsaa uhrata :D

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

Niin minäkin, niin minäkin...

onks sun vaimos hakenu apua? kai se nyt tajuu ettei toi ole normaalia? onko se sit kuitenkin suhun vielä rakastunu?

mikä siinä on ettei voi vaikka pari kertaa viikossa sen 5 minsaa uhrata :D

Sanoi että on ja "ilmoittaa jos tilanne muuttuu". Kun ei mitään ole kuulunut niin mitäs sitä selvää asiaa kyselemään?

5 minsaa? Kyllä meillä ainakin ennen muinoin tohon sai lisätä nollan perään... No ei nyt ihan sentään mutta ainakin vähintään ykkösen eteen... Tai siis olihan noitakin tietty mutta

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
entäs jos sillä sun vaimollas onkin joku toinen sänkykumppani :O

Onhan sekin mahdollista. On sen verran työmatkoilla että tilaisuuksia varmasti on. Mutta suoraan kysyttäessä ei myönnä. Enkä aio yksityisetsivää perään laittaa enkä itsekään aio seurailla. Jotain rajaa. Mutta siis meinaat että tuo olisikin yksipuolista?

Yhteistyössä