H
hämmästyttää kummastuttaa
Vieras
Tuli vaan tuosta yhestä harmaasta nikistä mieleen....En pystyis olemaan ja ei kyllä mieskään meillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tarkoitatko selibaatilla elämää ilman seksiä vai elämää ilman orgasmia?
Alkuperäinen kirjoittaja SeitsemänVuodenSelibaatti:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tarkoitatko selibaatilla elämää ilman seksiä vai elämää ilman orgasmia?
Jos tämä ketju oli minun "innoittamani"? Niin selvennykseksi kerrottakoon että minulla se termi tarkoittaa ilman seksiä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Tosin ei omakaan sukupuoli minua kiinnosta...
Eihän tuo helppoa ole ollut... Hermot monesti pinnalla... Sitä joka päivä toivoo että vielä joku ihme tapahtuisi je meillä olisi taas sellaista rietasta himokasta ihanaa mielikuvitusrikasta seksiä kuin silloin joskus ennen lapsia... Muistot eivät tee asiasta yhtään helpompaa...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:tosin jos suhteessa olisin,ni mielellään kerta päivään seksiä harrastaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SeitsemänVuodenSelibaatti:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:tosin jos suhteessa olisin,ni mielellään kerta päivään seksiä harrastaisin![]()
Niin minäkin, niin minäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja SeitsemänVuodenSelibaatti:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:tosin jos suhteessa olisin,ni mielellään kerta päivään seksiä harrastaisin![]()
Niin minäkin, niin minäkin...
onks sun vaimos hakenu apua? kai se nyt tajuu ettei toi ole normaalia? onko se sit kuitenkin suhun vielä rakastunu?
mikä siinä on ettei voi vaikka pari kertaa viikossa sen 5 minsaa uhrata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hui:entäs jos sillä sun vaimollas onkin joku toinen sänkykumppani :O