Ei kai Kela odota 17.10 asti ennen kuin alkaa käsitellä mun hakemusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aika on pitkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
koen olevani vastuussa myös muista palstalaisista, varsinkin naisten raha-asioista

naisilla kun tuppaa olemaan niissä vaikeuksia, mistä tämäkin ketju on osoituksena
Niin mistähän ne tämän hetken rahavaikeudet johtuu, etkö sen sen vertaa osannut lukea?! Lapsi sairastui vakavasti jolloin jouduin jäämään palkattomalle töistä. Palkaton tarkoittaa sitä, että ei makseta palkkaa. Säästössä olleet rahat menivät satojen eurojen suuruisiin potilashotellimaksuihin ja piti mun syödäkin jotain. Lapsen sairaalamaksuille ei ole edes vielä tullut, mutta onneksi on sairausvakuutus josta saa omavastuuosuuden ylittävät summat.

Ja ihan yhdessä tässä ollaan miehen kanssa, että kyllä vaikuttaa myös mieheen tämä. Helvetin tyhmä pitää olla jos kuvittelee, että vain naisilla on rahavaikeuksia. Meillä ei olisi minkäänlaista hätää jos lapsi olisi pysynyt terveenä ja rahaa olisi vähän säästössä.

Mutta eihän palstan idiootit tajua tilanteen olevan väliaikainen. Eikä tajuta sitä, että mulla on aivan järjetön stressi ja huoli lapsesta. Siihen päälle vielä rahattomuus ja palstan idiootit itseään täynnä olevat besserwisserit jotka ovat syntyneet kultalusikka perheessä. Ihan turha tulla väittämään, että on teilläkin kokemusta rahattomuudesta. Ei ole, sen näkee jos kauas teidän viesteistä. Mä olen elänyt joskus todella köyhästi ja tiedän mitä se on. Sen muistaa myös silloin kun on rahaa enemmän eikä silloin ala viisastelemaan köyhille. Painukaa helvettiin te empatiakyvyttömät kusipäät.

Mä lopetan tämän keskustelun tähän. Kusipäät voi jäädä tänne viisastelemaan.

vastuullisella palstalaisella on sukan varressa sen verran fyrkkaa että niiden yli selviää ongelmatilanteista

ja hän ajaa omilla rahoilla ostetulla autolla
Eikö ap juuri kirjoittanut, että säästöt meni potilashotelliin. Kuinka monella on oikeasti varaa ostaa auto käteisellä? Aika harvalla, moni maksaa autolainaa. Ihan omilla rahoilla se lyhennyskin maksetaan.

Yhteistyössä