--
Siis jos vaikka alle 1v laitetaan hoitoon, niin uskotteleeko joku itselleen, että siitä ei ole MITÄÄN haittaa lapselle? Mhh... Sehän on ihan pieni avuton vauva vielä.
tässä ketjussa EI tainnu olla kyse tuttujen eli juuri mummojen ja ukkien luo hoitoon viemisestä!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:|O Meillä 1v4kk osaa kyllä ihan itse ilmaista että HALUAA lähteä mummun ja papan mukaan mummulaan, montakertaa laittanu mummulla itkupotkut että ei lähde kotiin, on halunnut jäädä, juoksee mummon syliin ja heiluttaa mulle! että tuskimpa kärsii siellä kovinkaan paljoa kun saa jakamatonta huomiota
NIIIN se on asia erikseen, en laittas viekään päivähoitoon tota vanhinta, siis 1v4kk, varmasti kärsis ja huutais ekat viikot/kuukaudet, onko hauskaa,notAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mä tarkoitan hoidolla päiväkotia tai perhepäivähoitoa. Siis ihan päivähoitoa.
ja varsinkin kun meidän poika 1v on sellanen syli poika ja haluu vähän väliä hoivaa kun tahtoo syliin,pitää halia ym! ja joskus on lapsia enemmänki kuin 12-13 ja vaan kaks hoitsua!Alkuperäinen kirjoittaja Hoo:Ainaki päiväkodissa nuo vauvat laitetaan ryhmään jossa 12-13 alle 3 vuotiasta lasta, ja yhteensä 3 hoitajaa. Ei siinä saa alle vuoden ikäinen jatkuvasti hoivaa ja syliä mitä tarvitsisi, en ikinä laittais hoitoon sen ikäistä...
on sun mielestä sitten tärkeintä elämässä että on yliopistokoulutus voi voi sentään!Alkuperäinen kirjoittaja dyddi:No voi ei =) =) =) On se kyllä lasten tulevaisuus siis ihan pilalla =D Voi tsiisus... itse olen kanssa mennyt hoitoon jo 10kk ikäisenä, ja samoin sisarukseni. Kaikilla meillä yliopistokoulutus ja lämpimät suhteet toisiime sekä omiin perheisiin. Elämä hymyilee! Ja vaikka hoidossa joskus olikin ikäviäkin päiviä, niin ei siitä traumoja jää. Kasvattakaa vain pumpulissa lapsenne, niin oppivat elämästä varmasti enemmän Itse en kyllä huonoa omaa tuntoa pode lapsen päivähoitoon viemisestä.
kiusaamista se on jos pitää ne päiväkottiin viedä pieninä!! turhaa huutoo kiukkua ymAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Niin, putoaisihan siinä monen naisen identiteetiltä pohja pois, jos kävisikin ilmi, etteivät he ole korvaamattomia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Niin, putoaisihan siinä monen naisen identiteetiltä pohja pois, jos kävisikin ilmi, etteivät he ole korvaamattomia.
Teilläkö ei lapset kotihoidossa koskaan huuda tai kiukkua?Alkuperäinen kirjoittaja bv:kiusaamista se on jos pitää ne päiväkottiin viedä pieninä!! turhaa huutoo kiukkua ymAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Niin, putoaisihan siinä monen naisen identiteetiltä pohja pois, jos kävisikin ilmi, etteivät he ole korvaamattomia.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:on sun mielestä sitten tärkeintä elämässä että on yliopistokoulutus voi voi sentään!Alkuperäinen kirjoittaja dyddi:No voi ei =) =) =) On se kyllä lasten tulevaisuus siis ihan pilalla =D Voi tsiisus... itse olen kanssa mennyt hoitoon jo 10kk ikäisenä, ja samoin sisarukseni. Kaikilla meillä yliopistokoulutus ja lämpimät suhteet toisiime sekä omiin perheisiin. Elämä hymyilee! Ja vaikka hoidossa joskus olikin ikäviäkin päiviä, niin ei siitä traumoja jää. Kasvattakaa vain pumpulissa lapsenne, niin oppivat elämästä varmasti enemmän Itse en kyllä huonoa omaa tuntoa pode lapsen päivähoitoon viemisestä.
Surkea äiti! Mieti, minkä mallin annat lapsillesi, hehän voi eksyä elämässä muuallekin kuin kelan luukulta sossun luukulle.Alkuperäinen kirjoittaja dyddi:Alkuperäinen kirjoittaja nn:on sun mielestä sitten tärkeintä elämässä että on yliopistokoulutus voi voi sentään!Alkuperäinen kirjoittaja dyddi:No voi ei =) =) =) On se kyllä lasten tulevaisuus siis ihan pilalla =D Voi tsiisus... itse olen kanssa mennyt hoitoon jo 10kk ikäisenä, ja samoin sisarukseni. Kaikilla meillä yliopistokoulutus ja lämpimät suhteet toisiime sekä omiin perheisiin. Elämä hymyilee! Ja vaikka hoidossa joskus olikin ikäviäkin päiviä, niin ei siitä traumoja jää. Kasvattakaa vain pumpulissa lapsenne, niin oppivat elämästä varmasti enemmän Itse en kyllä huonoa omaa tuntoa pode lapsen päivähoitoon viemisestä.
Auuts! Kyllä nyt pitää alkaa laittaan arvoja järjestykseen =) Alankin kotiäidiksi ja hoidan lapseni kotona about siihen asti et ne menee yläasteelle, ja sitten alan hakeen töitä, joita en tietysti saa kun en ole työmarkkinakelpoinen kun olen ollut kotona, niinku aina.
Tämä siis vain minun surkea mielipiteeni. Olen siis kauhea huono äiti, kun ajattelen itseäni myös.
Jaa. Enpä ole tullut huomanneeksi. Hyvin on lapsi hoidossa viihtynyt aina ja noheva kaveri tuosta on kasvamassa.Alkuperäinen kirjoittaja bv:kiusaamista se on jos pitää ne päiväkottiin viedä pieninä!! turhaa huutoo kiukkua ymAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Niin, putoaisihan siinä monen naisen identiteetiltä pohja pois, jos kävisikin ilmi, etteivät he ole korvaamattomia.
Tämä itsellekin tuli mieleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Teilläkö ei lapset kotihoidossa koskaan huuda tai kiukkua?Alkuperäinen kirjoittaja bv:kiusaamista se on jos pitää ne päiväkottiin viedä pieninä!! turhaa huutoo kiukkua ymAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Niin, putoaisihan siinä monen naisen identiteetiltä pohja pois, jos kävisikin ilmi, etteivät he ole korvaamattomia.