Ei kahta ilman kolmatta

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Viikon sisään on nyt sitten hajonnut kolmet farkut. No onneks on vielä kahdet farkut joita voin pitää ja kahdet muut housut.

Kait sen siitä saa kun inhoaa vaatteiden ostamista (ja sovittelua) ja sit kun ostaa niin ostaa useemmat kerrallaan, oon niittäin viimeks ostanut farkkuja 1½ vuotta sitten ja silloin ostin kolmet kerrallaan.

mä en myöskään tykkää sovitella vaatteita, ja yleensä kun oon itelleni jotain etsimässä, päädyn ostamaan lapsille jotain ihanaa, ja omat jää ostamatta...siitä saa kärsiä... meet kuule ny kauppaan, ja hankit taas ainakin parit kivat housut, mäkin teen sen kunhan tästä vauvasta vapaudun ja palaudun toiv. johonkin kuosiin...

Alkuperäinen kirjoittaja mä säälin:
mä en myöskään tykkää sovitella vaatteita, ja yleensä kun oon itelleni jotain etsimässä, päädyn ostamaan lapsille jotain ihanaa, ja omat jää ostamatta...siitä saa kärsiä... meet kuule ny kauppaan, ja hankit taas ainakin parit kivat housut, mäkin teen sen kunhan tästä vauvasta vapaudun ja palaudun toiv. johonkin kuosiin...

Enks mä nyt kuitenkin vois viivästyttää edes parilla viikolla, sit voi ruveta odotteleen alennusmyyntejä todetakseen ettei hermo kestä mennä ryysikseen... Eli ehkä mä saan joskus syksyllä uusia housuja. :D

Yhteistyössä