"Ei kahta ilman kolmatta.."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Kuka perkule se oli, joka niin sanoi?!

Mun iskäni siis kuoli tänään tasan puoli vuotta sitten. Täysin yllättäin, terve 57v mies.

Eilen kuoli mummi. kohta ois täyttäny 80v, mutta itekseen asuva teräsmummi jokatapauksessa. Todettiin imusolmukesyöpä 4päivää sitten, ja sit sai ykskaks massiivisen infarktin josta ei enää toipunut. Nukkui pois eilen. Äidin äitini siis.

Kyllä nyt ihan helvetin kovalla kädellä koetellaan meitä, äitiä eritoten.
:/

Tässä alkaa oikeesti miettiin, että kukas sit seuraavaks pois otetaan..!?!
STNA!!!! |O |O |O :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Voih!
Mä olen pahoillani :hug:

Kiits. :/
Mut oli tää mummin kuolema "helpompi" käsittää ja hyväksyä ku iskän. Mummi oli niin väsynyt ja surkeen näkönen kun käytiin sillon n. 2h ennen kuolemaa katsomassa teholla.
Vaan silti, ku rankasee niin se rankasee.

Mun isällä oli 6 veljee ja äitinsä viellä..kaikki menehtyivät n. 6-8 vuoden sisällä..Syytä en osaa sanoa ... luulen, että heidän äitinsä kuoli suruun.. mun isä on viimeinen kuka on elossa nuorin ...Enkä uskalla, muuta toivoa kun, että se eläis viellä pitkään meidän kanssamme...

Alkuperäinen kirjoittaja tintti:
meillä on suvussa menneet 2 ihmistä putkeen aina puolen vuoden sisällä.

No sitähän mä aloin tässä hulluna murehtiin,. että kukas sitten on se kolmas. Kun joku on joskus sanonut että näissä tilanteissa usein menee niin et "ei kahta ilman kolmatta".. :/

Ainakin täällä maalaiskylillä usein kuolee kolme (ei sukulaista!) vähän ajan sisään ja muutkin kun mä on huomannut tään. Tää ei tietenkään liity mitenkään ap:n aloitukseen, mutta tuli tuosta otsikosta mieleen...

Alkuperäinen kirjoittaja tintti:
miksi sä ajattelet noin?Että sua jotenkin rankaistaan?

No emmää tiä. Jotenki vaan tulee sellanen fiilis, kun kaks rakasta viedään puolen vuoden sisällä pois.
Että kai sitä on täytyny jotain helvetin pahaa tehdä, että näin käy. En tiiä..Katkeruutta, kaiketi. Elämää kohtaan. :/
Isän lähtö oli niin paha paikka, elämäni pahin.
Että sitä on just ees hiukan alkanu taas näkemään ees JOTAIN värejä maailmassa, niin NAPS , sit taas niitetään viereltä läheisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Voih!

Mut oli tää mummin kuolema "helpompi" käsittää ja hyväksyä ku iskän. Mummi oli niin väsynyt ja surkeen näkönen kun käytiin sillon n. 2h ennen kuolemaa katsomassa teholla.

Se on se ikävä mikä sattuu, vaikka kuolema olis kuinka parempi kuolevalle.

Just tänään käytiin hautausmaalla... On se vaan aina niin jotenkin... perseestä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin täällä maalaiskylillä usein kuolee kolme (ei sukulaista!) vähän ajan sisään ja muutkin kun mä on huomannut tään. Tää ei tietenkään liity mitenkään ap:n aloitukseen, mutta tuli tuosta otsikosta mieleen...

PEESI...niin sielläkin maalaiskylässä mistä oon kotosin...Isäni oli yksi niistä kolmesta :'( :heart: :heart:

Juu. pitää kyllä paikkansa toi sääntö. "ei kahta ilman kolmatta". ikävä kyllä. Eikä varmaan löydy sille mitään järkiperäistä selitystä, mutta, työni kuoleman parissa on opettanut että tämä hyvin usein toteutuu. Jaksamisia jaksajalle.Elämä jatkuu.....

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Voih!

Se on se ikävä mikä sattuu, vaikka kuolema olis kuinka parempi kuolevalle.

Just tänään käytiin hautausmaalla... On se vaan aina niin jotenkin... perseestä!

Joo.Se vaan ON niin h*vetin S**tanan perseestä!!!!
Joka ikinen päivä kun käyn isän haudalla, niin sitä saakelinmoisen vihan määrää ei voi mitata!!
Siis vihan siitä, että isä otettiin pois, noin vaan, ilman mitään ennakkovarotuksia..

Se helpottaa kyllä, kun lakkaat vaan vihaamasta, mitä sitten vihaatkin. Mulle kuollut on tehnyt vääryyttä ja ollut rakas. Anteeksiantaminen tuntuu olevan ylivoimaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Se helpottaa kyllä, kun lakkaat vaan vihaamasta, mitä sitten vihaatkin. Mulle kuollut on tehnyt vääryyttä ja ollut rakas. Anteeksiantaminen tuntuu olevan ylivoimaista.

Katkeruus on aika tiukassa.
Äiti oli perusterve 49v kun sai aivoinfarktin ilman ennakkovarotuksia.

Ei mitään järkeä, ei mitään hyötyä.
Vitunmoinen ikävä vaan aina kun asiaa ajattelee.

sun pitäis vaan koittaa päästää irti.Eräs sukulaiseni oli katkera koko loppuelämänsä,kun hänen poikansa tappoi itsensä,syytti siitä itseään,kuoli11v pojan kuoleman jälkeen,eikä ollut päässyt asian yli.Viimeisen kerran kun oli ennen kuolemaansa käynyt pojan haudalla oli huutanut tuskaansa siellä :( Jollekkin kannattaisi puhua asiasta...

Se että ihminen kuolee liian nuorea ja odottamatta on satakertaa hirveempää, kuin se että voisit sanoa, että rakastat ja välität tiedät että ihminen kuolee. Tosin sekin on järkyttävän hirveetä. Varsinkin , jos joudut toivomaan, että toinen jo pääsisi lepoon.

Yhteistyössä