Ei jumankauta!

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
juu anoppi soitti et auto on baarin eessä parkissa |O

katto vielä että onko mahdollisesti ruokapusseja autossa mut eipä näkyny. Aika kusipää täytyy myöntää, kaikkee sekin on tehny mutta tää nyt oli kaiken huippu :headwall:
En ymmärrä minkä kohtauksen se on saanu että noin lähtee vetään pään täyteen, onko sitten jotain tullu en tiedä.

ihan normaali se oli kun lähti ja ollu jo pitkään oikeen huomaavainen ja ei mitään. tosissaan jo ajattelin kun on ihan muuttunu että josko sen kanssa eläminen onnistuiskin.
Voi miten veemäinen juttu :/ Koita jaksella. Ulkoruokintaan vaan tollaset ukot. Tosi itsekästä käytöstä mieheltä.
 
Kerropas baarin nimi niin mä lähden sinne potkaisemaan äijää munille |O .
Mä KIELLÄN sua edes ajattelemasta yhteiselämän jatkoa tuollaisen mulkvistin kanssa :kieh: .
Yritä kuitenkin nauttia joulusta lastesi takia :hug: ja tapa se äijä vasta välipäivinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kerropas baarin nimi niin mä lähden sinne potkaisemaan äijää munille |O .
Mä KIELLÄN sua edes ajattelemasta yhteiselämän jatkoa tuollaisen mulkvistin kanssa :kieh: .
Yritä kuitenkin nauttia joulusta lastesi takia :hug: ja tapa se äijä vasta välipäivinä.
*kuvittelee Åborginalen potkimassa kaikkia baarin miehiä munille kunnes löytää oikean* :whistle:
 
eipä tarvii sen naamaansa tänne työntää, viettäköön joulunsa omassa mökissään |O

Kiinnostaa tietää mikä on selitys mutta eiköhän se jossain vaiheessa selviä.

Kyllä me tästä ihan kiva joulu saadaan kaikesta huolimatta.

Kohta anoppi kolkuttelee että täytyy mennä vartoomaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kerropas baarin nimi niin mä lähden sinne potkaisemaan äijää munille |O .
Mä KIELLÄN sua edes ajattelemasta yhteiselämän jatkoa tuollaisen mulkvistin kanssa :kieh: .
Yritä kuitenkin nauttia joulusta lastesi takia :hug: ja tapa se äijä vasta välipäivinä.
*kuvittelee Åborginalen potkimassa kaikkia baarin miehiä munille kunnes löytää oikean* :whistle:
Hmmm, jospa pyytäisi baarin nimen ja osoitteen lisäksi myös miehen nimen ja tuntomerkit :kieh: . Ettei tuu monotettua jotain peräkammarin Perttiä kulkusille vahingossa, joka on livahtanut olusille kun äitimuori on mennyt joulumyyjäisissä käymään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
eipä tarvii sen naamaansa tänne työntää, viettäköön joulunsa omassa mökissään |O

Kiinnostaa tietää mikä on selitys mutta eiköhän se jossain vaiheessa selviä.

Kyllä me tästä ihan kiva joulu saadaan kaikesta huolimatta.

Kohta anoppi kolkuttelee että täytyy mennä vartoomaan :wave:
Alkoholismi :/ . Ehkä yhdistettynä kusipäisyyteen... |O .
 
vieras
Siis mä en voi käsittää! Näytin miehellekkin tän ketjun ja sekään ei voi käsittää!!! Mä en edes uskois että tollasia ukkoja on olemassa, ellen olis nähnyt naapurini ex-ukkoa, se oli vähän samaa sarjaa.
 
Voimia sinulle,kuusmiinus! :hug: Ja ehkä oli parempi,että miehen "oikea luonne"tuli näkyviin,ennenkuin ehditte hankkia yhteisen asunnon.Ajoitus oli kyllä huono tuolle tempaukselle,mutta uskon kyllä,että saat järjestettyä hyvän joulun ilman tuollaista miestäkin.
 
kuusmiinus
mihkä lie se anoppi jäi, ois nyt tässä ajassa pitäny tänne ajaa jo moneen kertaan. Jäikö lie poikaansa sinne mukiloimaan, voi siinä 30v. miestä hävettää kun äippä tulee käskeen kotia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
mihkä lie se anoppi jäi, ois nyt tässä ajassa pitäny tänne ajaa jo moneen kertaan. Jäikö lie poikaansa sinne mukiloimaan, voi siinä 30v. miestä hävettää kun äippä tulee käskeen kotia.
Jospa se anoppi jäi sinne baariin poikansa kanssa ryyppäämään. Voitte appiukon ja lasten kanssa viettää sitten yhteisen joulun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
mihkä lie se anoppi jäi, ois nyt tässä ajassa pitäny tänne ajaa jo moneen kertaan. Jäikö lie poikaansa sinne mukiloimaan, voi siinä 30v. miestä hävettää kun äippä tulee käskeen kotia.
Sietäski hävetä! Toivottavasti pieksee sen kunnolla.
Tunti turpaan ja vähintään vartti halventavia nimityksiä päälle :kieh:
 
vieras
Tosi törkee temppu :O
On varmaan huomannut kaupalle päästyään, että se onkin kiinni ja siitä harmistuneena mennyt yhdelle kaljalle. Sitten onkin lipsahtanut ryyppäyksen puolelle :( Varmasti parempi sun olla ilman tuollaista ukonketaletta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi törkee temppu :O
On varmaan huomannut kaupalle päästyään, että se onkin kiinni ja siitä harmistuneena mennyt yhdelle kaljalle. Sitten onkin lipsahtanut ryyppäyksen puolelle :( Varmasti parempi sun olla ilman tuollaista ukonketaletta!
Autolla ollu liikkeellä,niin tuskin on vaan lipsahtanu.Mistään piittaamaton porsas
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi törkee temppu :O
On varmaan huomannut kaupalle päästyään, että se onkin kiinni ja siitä harmistuneena mennyt yhdelle kaljalle. Sitten onkin lipsahtanut ryyppäyksen puolelle :( Varmasti parempi sun olla ilman tuollaista ukonketaletta!
Autolla ollu liikkeellä,niin tuskin on vaan lipsahtanu.Mistään piittaamaton porsas
No mut ajatellut, että yhden voi ottaa, vaik oliskin autolla. Mutta tosiaan kyllä sika mikä sika! Syyllä ei niinkään ole merkitystä, vaan sillä, että tekee tollaisia typeryyksiä.
 

Yhteistyössä