Mhh... no, kuskailee paikasta toiseen jos on tarvis. Tuo kaupasta mitä sanon. Järjestää työnsä sen mukaan mitä toivon. Hoitaa vauvaa aamuisin jotta saan nukkua ja herää öisin siinä missä minäkin. Maksaa isoimmat kulut ja oikein tyrkkää minut hemmottelemaan itseäni.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Pidän myöskin suuni kiinni "pikkuvioista", en nalkuta esim. sukista, alushousuista tms. joita löytyy ympäri kämppää
Teen 90% kotitöistä myös lomilla, mutta toisaalta mies huolehtii ns. isoista kuvioista, raha-asioista jne..
haluan pukeutumisellani ja laittautumisella miellyttää miestä, mutta en mene äärimmäisyyksiin (= en laita sellaista päälle, mistä en tosiaankaan tykkää)
isoissa asioissa mies sanoo viimeisen sanan. Toisaalta minä saan käännytettyä miehen asiaan kuin asiaan.
En koe olevani alistettu millään tavalla. En kuitenkaan ajattele, että mies on "kuningas" vaan minusta nyt vaan on mukavaa olla naisellinen nainen.
En väkisin esim. leivo tms. mistä en oikeasti tykkää mutta tiettyjä juttuja teen ihan vaan miehen mieliksi.
Mä en ymmärrä näitä ohjelmassa olevia naisia, en. Ei mun tietenkään tarvitsekaan ymmärtää :xmas: Se, että kunnioittaa kumppaniaan, ei tarkoita kynnysmatoksi ryhtymistä.
näille naisille varmaan riittää kun mies tunkee m.lkun suuhun.mulla repeäis pää jos oma ukko yrittäisi tuollaista.saattaisi melko äkkiä lähteä pesäpallo maila perseessä pakoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Pidän myöskin suuni kiinni "pikkuvioista", en nalkuta esim. sukista, alushousuista tms. joita löytyy ympäri kämppää
Teen 90% kotitöistä myös lomilla, mutta toisaalta mies huolehtii ns. isoista kuvioista, raha-asioista jne..
haluan pukeutumisellani ja laittautumisella miellyttää miestä, mutta en mene äärimmäisyyksiin (= en laita sellaista päälle, mistä en tosiaankaan tykkää)
isoissa asioissa mies sanoo viimeisen sanan. Toisaalta minä saan käännytettyä miehen asiaan kuin asiaan.
En koe olevani alistettu millään tavalla. En kuitenkaan ajattele, että mies on "kuningas" vaan minusta nyt vaan on mukavaa olla naisellinen nainen.
En väkisin esim. leivo tms. mistä en oikeasti tykkää mutta tiettyjä juttuja teen ihan vaan miehen mieliksi.
Mä en ymmärrä näitä ohjelmassa olevia naisia, en. Ei mun tietenkään tarvitsekaan ymmärtää :xmas: Se, että kunnioittaa kumppaniaan, ei tarkoita kynnysmatoksi ryhtymistä.
Ihan kamalaa katsottavaa tuokin kohta. Siinä vaiheessa ajattelin sillä miehellä olevan joku salasuhde toiseen naiseen.Alkuperäinen kirjoittaja rumpus:ja se kohta jossa vaimo heräsi aamulla laittamaan miehelleen aamupalaa! mies sanoo haluavansa smoothien, joten "smoothien hän myös saa".
nainen väsyneenä laittaa sitä ja mies kattoo vieressä. sitten se lista: " halusit esim. että silitän tänään ja etsin sukille parit. Haluaisitko lisätä tähän listaan vielä jotain?"
ei juma.
eli toisaalta olet maksullinen huora.sulla ei vaan tarvitse kadunvarressa kyykkiä.elintaso huora tai joku.ei onnistuis multa,en niin rahan tai hemmottelun tarpeessa oo.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mhh... no, kuskailee paikasta toiseen jos on tarvis. Tuo kaupasta mitä sanon. Järjestää työnsä sen mukaan mitä toivon. Hoitaa vauvaa aamuisin jotta saan nukkua ja herää öisin siinä missä minäkin. Maksaa isoimmat kulut ja oikein tyrkkää minut hemmottelemaan itseäni.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Eli en voi sanoa että vain minä olen antava osapuoli, teemme vain hieman eri asioita toistemme mieliksi ja eri asetelmasta käsin.
Sun ja näiden ohjelmassa esiintyneiden naisten toiminnan taustalla on selkeä ero. Se, että pidät huolta ulkonäöstäsi, leivot pullaa ja suostut seksiin, ei lähde ainoastaan miehesi tarpeista vaan myös sinun haluistasi. Sinä leivot pullaa miehesi ehdotuksesta ja syöt niitä mielelläsi itsekin, nämä ohjelman naiset leipoisivat sitä vaikka pää kainalossa, koska mies haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä siivoan kodin, koska minulla ja miehellä on erilaiset käsitykset siitä koska on siistiä.
Minä pesen pyykit koska minun mielestäni niiden kuuluu olla pyykkinarulla suorassa ja ne pitää oikoa kunnolla enne nripustusta.
teen ruuat lähes aina jollei mies erikseen halua kokata. Minä kun teen parempaa ja terveellisempää ruokaa (kröhöm ) kuin mies tekee
haluan miellyttää miehen silmää ulkonäölläni joten en aio vastedeskään pukeutua verkkareihin, vanhaan jätti t-paitaan ja leikata hiuksia lyhyeksi tai lihoa kahtakymmentä kiloa. Ja pidän itse naamaani paremman näköisenä meikattuna joten meikkaan.
Jos mies haluaa ruuaksi jotain tiettyä ruokaa, en näe mitään syytä olla tekemättä sitä. Eikä edes pullan leipominen ole mikään ongelma jos mies sitä haluaa. kyllä ne minullekin maistuvat.
Enkä nalkuta mistään pikkuasioista, kuten jostakin tavarasta väärässä paikassa, minä voin ne ihan itsekin viedä paikoilleen jos häiritsee. En myöskään kerro miehelle kokoajan nalkuttamalla kuinka asiat minun mielestäni pitäisi tehdä, hauku hänen kavereitaan, tai mitään muutakaan.
Enkä ole koskaan sanonut ei jos mies on halunnut seksiä. Ei ole tullut sellaista tilannetta eteen ettei olisi ruvennut huvittamaan. mieskin on sen verran fiksu että kun näkee mun olevan todella väsynyt tai esimerkiksi kipeä, ei ole edes yrittänyt mitään joten mun ei tarvitse torjua häntä.
Enkä ole alistettu, hyväksikäytetty eikä mieheni ole kusipää vaimonhakkaaja. Eikä käsittääkseni ole haluamassa uutta perhettä tai vierasta pesää.
Ja muuten, jos mies päättää haluta käydä vieraissa tai hylätä perheensä, siihen ei auta tippaakaan nalkutus, räyhääminen, raivoaminen, valitus tai mikään muukaan. Mutta sellainen käytös kyllä voi saada miehen haluamaan uuden perheen :kieh:
Palstamammat ovat vaan suttuisia ylipainoisia homssuja. Ei voi verratakaan tyylikkäisiin naisellisiin venäläisnaisiin. Mutta hienoa, että miestään tyydyttäviä naisia löytyy täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä siivoan kodin, koska minulla ja miehellä on erilaiset käsitykset siitä koska on siistiä.
Minä pesen pyykit koska minun mielestäni niiden kuuluu olla pyykkinarulla suorassa ja ne pitää oikoa kunnolla enne nripustusta.
teen ruuat lähes aina jollei mies erikseen halua kokata. Minä kun teen parempaa ja terveellisempää ruokaa (kröhöm ) kuin mies tekee
haluan miellyttää miehen silmää ulkonäölläni joten en aio vastedeskään pukeutua verkkareihin, vanhaan jätti t-paitaan ja leikata hiuksia lyhyeksi tai lihoa kahtakymmentä kiloa. Ja pidän itse naamaani paremman näköisenä meikattuna joten meikkaan.
Jos mies haluaa ruuaksi jotain tiettyä ruokaa, en näe mitään syytä olla tekemättä sitä. Eikä edes pullan leipominen ole mikään ongelma jos mies sitä haluaa. kyllä ne minullekin maistuvat.
Enkä nalkuta mistään pikkuasioista, kuten jostakin tavarasta väärässä paikassa, minä voin ne ihan itsekin viedä paikoilleen jos häiritsee. En myöskään kerro miehelle kokoajan nalkuttamalla kuinka asiat minun mielestäni pitäisi tehdä, hauku hänen kavereitaan, tai mitään muutakaan.
Enkä ole koskaan sanonut ei jos mies on halunnut seksiä. Ei ole tullut sellaista tilannetta eteen ettei olisi ruvennut huvittamaan. mieskin on sen verran fiksu että kun näkee mun olevan todella väsynyt tai esimerkiksi kipeä, ei ole edes yrittänyt mitään joten mun ei tarvitse torjua häntä.
Enkä ole alistettu, hyväksikäytetty eikä mieheni ole kusipää vaimonhakkaaja. Eikä käsittääkseni ole haluamassa uutta perhettä tai vierasta pesää.
Ja muuten, jos mies päättää haluta käydä vieraissa tai hylätä perheensä, siihen ei auta tippaakaan nalkutus, räyhääminen, raivoaminen, valitus tai mikään muukaan. Mutta sellainen käytös kyllä voi saada miehen haluamaan uuden perheen :kieh:
Teillä tulee olemaan pitkä liitto meillä myös noin enkä koe olevani alistettu.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
No tuntuu ne hyppivän vieraissa vaikka nykynaiset ei osaa enää tehdä ruokaa ja seksiäkin ovat koko ajan vaatimassa. Ja liitot päättyy eroon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Toivottavasti nämä miehensä uskolliset ja kuuliaiset kyökkipiiat muistavat paikkansa silloinkin, kun "kodin kuningas" keksii haluta välillä vierastakin pesää :saint: Tai kokonaan uuden perheen!
Mitä helvettiä? Huorittelet täällä vierasta ihmistä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli toisaalta olet maksullinen huora.sulla ei vaan tarvitse kadunvarressa kyykkiä.elintaso huora tai joku.ei onnistuis multa,en niin rahan tai hemmottelun tarpeessa oo.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mhh... no, kuskailee paikasta toiseen jos on tarvis. Tuo kaupasta mitä sanon. Järjestää työnsä sen mukaan mitä toivon. Hoitaa vauvaa aamuisin jotta saan nukkua ja herää öisin siinä missä minäkin. Maksaa isoimmat kulut ja oikein tyrkkää minut hemmottelemaan itseäni.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Eli en voi sanoa että vain minä olen antava osapuoli, teemme vain hieman eri asioita toistemme mieliksi ja eri asetelmasta käsin.
Lisään vielä, että mies jakaa lastenhoidon kanssani lähes puoliksi kun ollaan kotona yhtä aikaa. Tekee ruokaa jos olen väsynyt. Minusta on ihan kivaa käyttää vaikka korkokenkiä koska mies niistä kovasti pitää, ja minustakin ne on hienoja, mutta ei mun olisi pakkoAlkuperäinen kirjoittaja -:Mitä helvettiä? Huorittelet täällä vierasta ihmistä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli toisaalta olet maksullinen huora.sulla ei vaan tarvitse kadunvarressa kyykkiä.elintaso huora tai joku.ei onnistuis multa,en niin rahan tai hemmottelun tarpeessa oo.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mhh... no, kuskailee paikasta toiseen jos on tarvis. Tuo kaupasta mitä sanon. Järjestää työnsä sen mukaan mitä toivon. Hoitaa vauvaa aamuisin jotta saan nukkua ja herää öisin siinä missä minäkin. Maksaa isoimmat kulut ja oikein tyrkkää minut hemmottelemaan itseäni.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Minulla on akateeminen koulutus, saan toteuttaa itseäni niin kuin haluan, en koe olevani alistettu. Haluan miellyttää miestäni tietyissä asioissa ja hän minua. Mielipiteitäni en esimerkiksi muuta miestä miellyttääkseni mutta nalkutuksen jätän väliin.
Uskon, että me ei erota vaan meillä tulee olemaan onnellinen elämä. SINÄ sen sijaan varmaan kuulut niihin, joilla toinen tai kolmas mies jo kierroksessa ja aina ne suhteet vaan menee puihin.
Ei kaikki palstamammat todellakaan ole ylipainoisin ja tässä ohjelmassa ei tainnut olla ainuttakaan venäläistä naista.Alkuperäinen kirjoittaja pekka:Palstamammat ovat vaan suttuisia ylipainoisia homssuja. Ei voi verratakaan tyylikkäisiin naisellisiin venäläisnaisiin. Mutta hienoa, että miestään tyydyttäviä naisia löytyy täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä siivoan kodin, koska minulla ja miehellä on erilaiset käsitykset siitä koska on siistiä.