On siis ihan miehensä tossun alla!! Yhelläkin oli oikein vihko missä oli päivän työt ja mies sen tarkisti ennenku lähti töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Mitä siellä tapahtuu?
Todella surullista nähtävääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:" Me leivomme hedelmäpizzaa, koska haluamme miellyttää isää. Isä on kotimme kuningas." Voi jösses
SAMOIN!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuollaasilla miehillä menis välittömästi hermot mun kanssa ja mulla hermot niitten kanssa. :saint:
En kyllä siis ole nähnyt minuuttiakaan tuosta ohjelmasta mutta muuten vaan: Vaaravyöhykkeessä ovat varmasti eniten sellaiset naiset, jotka jostain (biologisesta tai muusta) syystä kaipaavat sellaista miestä, jota nainen ei voi hallita.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Toisaalta minä saan käännytettyä miehen asiaan kuin asiaan.
Miten miehesi huomioi sinut? Haluaako miellyttää sinua pukeutumisellaan, näkeekö vaivaa tuottaakseen sinulle hyvää mieltä? Toimiiko mikään vastavuoroisuusperiaatteella vai oletko sinä pääasiassa antavana osapuolena?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mä en toisaalta ymmärrä tätä tyrmistystä. Mä ainakin annan usein miehelleni seksiä vaikkei aluksi huvita. Kyllä siinä kuitenkin loppujen lopuksi itse nauttii.
Pidän myöskin suuni kiinni "pikkuvioista", en nalkuta esim. sukista, alushousuista tms. joita löytyy ympäri kämppää
Teen 90% kotitöistä myös lomilla, mutta toisaalta mies huolehtii ns. isoista kuvioista, raha-asioista jne..
haluan pukeutumisellani ja laittautumisella miellyttää miestä, mutta en mene äärimmäisyyksiin (= en laita sellaista päälle, mistä en tosiaankaan tykkää)
isoissa asioissa mies sanoo viimeisen sanan. Toisaalta minä saan käännytettyä miehen asiaan kuin asiaan.
En koe olevani alistettu millään tavalla. En kuitenkaan ajattele, että mies on "kuningas" vaan minusta nyt vaan on mukavaa olla naisellinen nainen.
En väkisin esim. leivo tms. mistä en oikeasti tykkää mutta tiettyjä juttuja teen ihan vaan miehen mieliksi.