Ei jumaluta olen idiootti!!!!Työnsin plus tv kortin väärään reikään

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Jos se telkku on seinätelineessä nii sitte otatte sen irti siitä jolloin kortinonginta on pal helpompaa. Ja kaikki metalliset esineet/onget unohdatte tyystin.
Juu on seinätelineessä ja taitaa olla ainoa vaihtoehto sitä kallista.Tuo kyllä painaa kuin synti, ettei ihan helppo homma ole
 
No niin mies tuli kotiin kun kerroin mitä olin tehnyt, että kortti sujahti vahingossa väärään paikkaan, mies sanoi, että " et voi olla tosissas".Ei muuta kuin telkkari seinältä alas kokonaan ja kuin ihmeen kaupalla kun telkkua kallistettiin tipahti kortti sieltä ulos.Mies sanoi, että on kyllä kertonut, ettei sinne korttia saa laittaa, mutta mulla on korvat jossain :ashamed: :ashamed:
Jospa saisin joululahjaksi vaikka uudet korvat :ashamed:
Tilane siis ohi ja kaikki hyvin.Nyt vaan telkku takas seinälle ja minä en puutu enää muuten tuohon, kuin ainoastaan kaukosäädintä käytän.
 
myymä
Ei toi vielä mitään :D Mä myin meidän dvd soittimen netissä ja kun tämä ostaja oli tulossa hakemaan sitä niin mä tarkistelin ettei sinne ollut jäänyt sisälle mitään dvd:tä ja TYHMÄ MENIN AVAAMAAN sen laitteen pystyasennossa ja TADAM, niin oli teletapit siellä dvd soittimen SISÄLLÄ :D

Siinä sit hirveellä kiireellä avaamaan sitä koko koteloa ruuveista ja teletapit pois :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
:) Hihii sua varten pitäis laittaa tulpat noihin ylimääräisiin aukkoihin ;) !
Minä olen maailman epäteknisin ihminen ja sen ominaisuuden olen perinyt äidiltäni....Kyllä nyt naurattaa.Äsken ei naurattanut ja kuopuskin vielä kysyi, että "ei kai sun tartte nyt muuttaa pois" :D
 
ups
minä työnsin kerran dvd-levyn vhs-nauhurin sisälle ja ihmettelin kuinkas nyt ei kuva näy..enkä muuten saanut sitä levyä ronkittua pois ennenkuin aukaisin nauhurin kuoret :D
 
jaaha
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
:) Hihii sua varten pitäis laittaa tulpat noihin ylimääräisiin aukkoihin ;) !
Minä olen maailman epäteknisin ihminen ja sen ominaisuuden olen perinyt äidiltäni....Kyllä nyt naurattaa.Äsken ei naurattanut ja kuopuskin vielä kysyi, että "ei kai sun tartte nyt muuttaa pois" :D
anteeks ko kysyn mutta miksi nuin älyttömästi piti jännittää miehelle kertomista? Ja lapsikin vielä ajattelee että äidin on nyt muutettava pois kun isi kuulee? Minusta outoa perhe-elämää. Eikös ne laittetteet kuten tv ole kokoperheen juttuja ja sen särkyminen varmaan harmittais kaikilla, ethän sitä tahallasi ois rikkonut. Ei ymmärrä ei.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
:) Hihii sua varten pitäis laittaa tulpat noihin ylimääräisiin aukkoihin ;) !
Minä olen maailman epäteknisin ihminen ja sen ominaisuuden olen perinyt äidiltäni....Kyllä nyt naurattaa.Äsken ei naurattanut ja kuopuskin vielä kysyi, että "ei kai sun tartte nyt muuttaa pois" :D
anteeks ko kysyn mutta miksi nuin älyttömästi piti jännittää miehelle kertomista? Ja lapsikin vielä ajattelee että äidin on nyt muutettava pois kun isi kuulee? Minusta outoa perhe-elämää. Eikös ne laittetteet kuten tv ole kokoperheen juttuja ja sen särkyminen varmaan harmittais kaikilla, ethän sitä tahallasi ois rikkonut. Ei ymmärrä ei.
Mäkin ihmettelen. Mua ei naurattais jos jännittäisin mieheni reaktiota käden täristen johonkin tollaseen asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
:) Hihii sua varten pitäis laittaa tulpat noihin ylimääräisiin aukkoihin ;) !
Minä olen maailman epäteknisin ihminen ja sen ominaisuuden olen perinyt äidiltäni....Kyllä nyt naurattaa.Äsken ei naurattanut ja kuopuskin vielä kysyi, että "ei kai sun tartte nyt muuttaa pois" :D
anteeks ko kysyn mutta miksi nuin älyttömästi piti jännittää miehelle kertomista? Ja lapsikin vielä ajattelee että äidin on nyt muutettava pois kun isi kuulee? Minusta outoa perhe-elämää. Eikös ne laittetteet kuten tv ole kokoperheen juttuja ja sen särkyminen varmaan harmittais kaikilla, ethän sitä tahallasi ois rikkonut. Ei ymmärrä ei.

No en tiedä miksi jännitin.Olen sellanen kohlo noissa teknisissä jutuissa ja jotenkin ajattelin , että mies suuttuu vaikka leppoisa mies tuo on.Lähinnä ihmettelee kuinka en edes ajattele mitä teen...Itse reagoin liian voimakkaasti.Olis pistänyt harmittaan, jos olis tarttenut telkkari huoltoon viedä.Ketä ei harmittaisi ja kyllä ihan tavllista perhe elämää vietetään.Ehkä tapani esittää asiat ovat välillä hieman outoja, eikä kaikki aina ymmärrä.
 
Ei voi olla totta. Olis pitänyt avata aikaisemmin tää ketju. Tää on kyllä tosi nasta. Niin näin silmissäni Nipsukan kävelemässä ympyrää ja pinsetit kädessä, tarraviivotin pöydän päällä miettien kuumeisesti lauseita miehelle: "Kuuuuultaaaa, tule katsomaan mitä ooon tehnyyyt täällä" plää pää plää..... "...tunteja olen yrittänyt sitä ottaa pois"

Ja sit mies tulee hieman murahtaen nostaen telkkarin, kääntäen sitä, kortti tippuu, mies laittaa töllön takaisin ja sanoo, olepas hyvä neitiseni. Ja hommassa kestää muutamia minuutteja.. Jospa nyt muistat oikean reiän seuraavalla kerralla...

:LOL: :LOL: Jotenkin niin koomista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ei voi olla totta. Olis pitänyt avata aikaisemmin tää ketju. Tää on kyllä tosi nasta. Niin näin silmissäni Nipsukan kävelemässä ympyrää ja pinsetit kädessä, tarraviivotin pöydän päällä miettien kuumeisesti lauseita miehelle: "Kuuuuultaaaa, tule katsomaan mitä ooon tehnyyyt täällä" plää pää plää..... "...tunteja olen yrittänyt sitä ottaa pois"

Ja sit mies tulee hieman murahtaen nostaen telkkarin, kääntäen sitä, kortti tippuu, mies laittaa töllön takaisin ja sanoo, olepas hyvä neitiseni. Jospa nyt muistat oikean reiän seuraavalla kerralla...

:LOL: :LOL: Jotenkin niin koomista..

Juuri noin.Osuit asian ytimeen, heh .Nyt mies katsoo tyytyväisenä Kummeleita telkkarista.
:D
 

Yhteistyössä