Olen yrittänyt.Ei onnistu.Tarttee varmaan jotenkin kallistella tuota 40 tuumasta telkkua ja painaa kuin synti.Mies on muutenkin toivoton mun epäteknisyyden edessä ja vielä tämä.Nyt vain mietin, kuinka asian kerron...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei sitä saa pinsetillä pois?
Älä sano tollasta...Kohta itku pääseeAlkuperäinen kirjoittaja manta76:Siekö laitoit sen sinne modulille tarkotettuun reikään? Eiku telsu huoltoon. Pihdeillä sitä ei kannata alkaa sieltä repimään menee viel koko kortti rikki.
Otahan muutes ihan ekaks töpseli pois seinästä ja anna olla hetkonen ennen ku jatkat metallisilla pinseteillä sörkkimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen yrittänyt.Ei onnistu.Tarttee varmaan jotenkin kallistella tuota 40 tuumasta telkkua ja painaa kuin synti.Mies on muutenkin toivoton mun epäteknisyyden edessä ja vielä tämä.Nyt vain mietin, kuinka asian kerron...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei sitä saa pinsetillä pois?
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Otahan muutes ihan ekaks töpseli pois seinästä ja anna olla hetkonen ennen ku jatkat metallisilla pinseteillä sörkkimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen yrittänyt.Ei onnistu.Tarttee varmaan jotenkin kallistella tuota 40 tuumasta telkkua ja painaa kuin synti.Mies on muutenkin toivoton mun epäteknisyyden edessä ja vielä tämä.Nyt vain mietin, kuinka asian kerron...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei sitä saa pinsetillä pois?
Sen jälkeen voipi olla että saa lähteä ostamaan uus telkkari. En suosittele.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Otahan muutes ihan ekaks töpseli pois seinästä ja anna olla hetkonen ennen ku jatkat metallisilla pinseteillä sörkkimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen yrittänyt.Ei onnistu.Tarttee varmaan jotenkin kallistella tuota 40 tuumasta telkkua ja painaa kuin synti.Mies on muutenkin toivoton mun epäteknisyyden edessä ja vielä tämä.Nyt vain mietin, kuinka asian kerron...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei sitä saa pinsetillä pois?
Ei sitä saa sormilla pois.Ainoa ehkä jos saa telkkua kallistettua tarpeeksi.Miten mä ikinä kehtaan kertoa miehelleni kuinka typerä olen ollutAlkuperäinen kirjoittaja Kukkis:Onks teillä lapsia? Niillä on usein näppärämmät sormet kun aikuisilla .
Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Digiboksiin on tullut laitettua väärään rööriin. pinseteillä ei lähtenyt mutta hammastikuilla sen sai kaivettua =)
Sanot iloisena kun tulee kotiin että mullon sulle ihanaa tekemista, kerrankin keksin yllätyksenAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Digiboksiin on tullut laitettua väärään rööriin. pinseteillä ei lähtenyt mutta hammastikuilla sen sai kaivettua =)
Taidan odottaa puoli tuntia kun mies tulee kotiin ja kerään voimia.Sitten kun vielä hammastikku katkeaa sinne, niin aina vaan paranee
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:mä laitoin viivoittimeen teippiä sillai väärä puoli päällepäin eli se tarra ja sillä ongin
Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Sanot iloisena kun tulee kotiin että mullon sulle ihanaa tekemista, kerrankin keksin yllätyksenAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Digiboksiin on tullut laitettua väärään rööriin. pinseteillä ei lähtenyt mutta hammastikuilla sen sai kaivettua =)
Taidan odottaa puoli tuntia kun mies tulee kotiin ja kerään voimia.Sitten kun vielä hammastikku katkeaa sinne, niin aina vaan paranee
Mutta aattele positiivisesti että oot erillainen kun muut....Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Sanot iloisena kun tulee kotiin että mullon sulle ihanaa tekemista, kerrankin keksin yllätyksenAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:Digiboksiin on tullut laitettua väärään rööriin. pinseteillä ei lähtenyt mutta hammastikuilla sen sai kaivettua =)
Juu, se on jo oppinut näihin mun yllätyksiin.Kukaan ihminen maailmassa muu ei olis korttia siihen reikään työntänyt.Se oli mahdottomuus, että se edes siihen kuuluu, mutta minä idiootti laitoin sen sinne....