EI JUMALAUTA ja muutama kirosana siihen lisäksi!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
sain suomi24 treffipalstalla tän viestin.. ja kuva on mikä on, no ihan suoraan sanottuna vi.tun karvanen ukko!!!!

Moderaattori muokkasi viestiä.

Ólin eilen iltapäivällä kävelyttämässä koiraani..
Metsäpolulla ankean ruskeita kuivuneita koivun ja haavan lehtiä, polun vieressä lunta ja jäätä.

Jokin liikahti jalkojeni juuressa, pysähdyin, kumarruin katsomaan, se oli kylmästä kangistunut keltainen sitruunaperhonen liimaantuneena ruskeaan koivunlehteen, siivet täysin supussa, kuin niitä olisi vain yksi...

Otin kuivuneen lehden perhosineen käteeni ja katselin sitä säälien...

Se ei liikahtanutkaan, makasi van siinä kämmenelläni kuin keltainen postimerkki, siivissään pieniä ruskeita likatäpliä, niin ajattelin...

En raskinut sitä pudottaa kylmään likaiseen maahan vaan päätin viedä sen kourassani autooni, lämpimään. Jonkin matkaa kuljettuani tunsin varovasti suljetussa kourassani liikettä, kuin kärpänen olisi kävellyt...

Avasin kouraani katsoakseni missä kunnossa sitruunaperhonen on, mutta se käytti heti tilaisuutensa ja lensi~~~ pois, läpi panssariverkkoaidan, mutkitellen ylärinteeseen ainakin 20 m:n päähän minusta jonne se jäi kaartelemaan..

Katselin sitä hetken ja mietin, olikohan se urosperhonen, seurasiko se määrätietoisessa lennossaan naaraan lähettämää feromonin tuoksua ?

Sinne se jäi kaartelemaan, ja minä päädyin tänne.

Kyllä luonto on ihmeellinen, että Sinun feromonisi tavoittivat minut telemetrisesti ja tuo huumaava tuoksu sai minut kiihkon valtaan...

On Kevät, Suloinen toivorikas Kevät!

Minä kaartelen~~~ Sinua kohti!

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
On se, kun kyseessä ilmiselvästi on pilailija.

eihän se pilaile, vaan omaa huumorintajua.

Se on sama asia.

voiko kukaan "tosissaan" laittaa omat tietonsa tuollaiselle treffipalstalle. Kyllä mä tarttuisin tälläiseen ilmoitukseen ennemmin, kuin sellaisen nörtti-antin mielikuvituksettomaan viestiin. Tosin tällä voi olla niin paljon vientiä, että hakee vaan sitä "niksnaks"-seuraa. Hauska mies!

On se, kun kyseessä ilmiselvästi on pilailija.

eihän se pilaile, vaan omaa huumorintajua.

Se on sama asia.

voiko kukaan "tosissaan" laittaa omat tietonsa tuollaiselle treffipalstalle. Kyllä mä tarttuisin tälläiseen ilmoitukseen ennemmin, kuin sellaisen nörtti-antin mielikuvituksettomaan viestiin. Tosin tällä voi olla niin paljon vientiä, että hakee vaan sitä "niksnaks"-seuraa. Hauska mies!

Et sitten osaa arvata, millaisia tätejä tuollainen profiili voi houkutella? Sellaisia, jotka ottavat sen täysin tosissaan ja unelmoivat jo etukäteen omasta apinamiehestään. Profiilin laittaja voisi varmaan kertoa useammastakin todella oudosta yhteydenotosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Elkäähän nyt toisten saittien käyttäjien profiileja tänne linkittäkö kuitenkaan. :xmas:

se on julkista kamaa... siis kuka vain voi ton nähdä. ei ole laitonta.

No niin on, mutta profiili yhdistettynä vielä sen henkilön lähettämään viestiin. Arveluttavaa, asiatonta etten sanoisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Elkäähän nyt toisten saittien käyttäjien profiileja tänne linkittäkö kuitenkaan. :xmas:

se on julkista kamaa... siis kuka vain voi ton nähdä. ei ole laitonta.

No niin on, mutta profiili yhdistettynä vielä sen henkilön lähettämään viestiin. Arveluttavaa, asiatonta etten sanoisi.

no pidä sä ne sun arveluttavat omana tietonas. Vai mitä me olemmekaan tälläkin palstalla nähneet? Ja tiedän, että toi viesti on tavoittanut muitakin... joten ei ole yksityinen, sorry.
Ja tähän todella isot naurut...

Kunniani on uskollisuus *
Vanha kieltämättä olen, mutta kaiken muun kokenut ja kaiken nähnyt, paitsi ikinä en ole naisten kanssa peuhannut, enkä edes sormella naiseen koskenut. Alkaa jo tämä ikä painaa ja harmittaa kun kaverit kertoo naisjuttujaan, kuka oli tanssittanut tyttöjä, kuka suudellut, joku oli ollut jopa saatilla ja tiettävästi erään kaverini kaverin kaveri oli ollut naisen kanssa silleen, kyllä te tiedätte (Niks NAKS). Sinkkuna elelen omassa isossa kodissani, tililläni on katetta, eikä kattokaan vuoda kuin ruodelautojen kohdilta ja niissäkin vain kattopeltien naulanreijistä. Asiat ovat siis suhteellisen hyvin. Yöt kukun, aamupäivät nukun ja oikeastaan kaipaan vain iltapäivisin herättyäni oman kullan kattamaa aamiaispöytää jossa pitää ehdottomasti olla:

- tuoremehua
- hunajaa
- voita
- tuoreita croissanteja
- mansikkahilloa
- kahvia
- rapeaksi paistettua pekonia
- kovaksi keitettyjä munia
- aamulehti
- ilta-lehti ja ilta sanomat
- vastapäätä minua pöydän toiselle puolelle istumassa iloinen, naurava kiva suomalainen nainen

Mikäli katsot että voisit tämän vaatimattoman unelmani toteuttaa ja sen jälkeenkin vielä nalkuttamatta tiskaisit, siivoaisit, pesisit pyykit, laittaisit jotain herkullista iltaruokaa, tekisit mahdolliset lumityöt, veisit roskapussin, toisit palatessasi postin ja kävisit kaupasta hakemassa ruokaa meille ja juomaa minulle huomiSeksi, minä lupaa, että aamuyöllä kotiin palattuani kömpisin alastomana sun vierees peiton alle ja ottasin sut tuliseen syliini ja kuiskaisin korvaasi hellästi; RAKAS!

Muut älkööt vaivautuko.

Yhteistyössä