V
vieras
Vieras
Huutonetissä siis... Vaatepaketeista pyydetään kamalia summia, ja suurin osa vaatteista saattaa olla alushousuja, t-paitoja, yöpukuja, kauluspaitoja (mitä meillä ei juurikaan käytetä) tms... Ymmärtäisin jos olisi paljon hyviä päällysvaatteita... ja jos sattuu olemaan seassa merkkivatteita, hinta on vielä suurempi. Usein näissä vaatepaketeissa mitkä "sisältää merkkivaatteita", on sitten pari bamsen ja h&m:n vaatetta, ja tyyliin " vähän on värit haalistunut ja pesunukkaa". Vaatteen kunnosta viis, kunhan on jotain hiton bamsea! Onko ihmiset tosiaan noin rahan ahneita??? Vaikka eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...
Itse vein juuri 2 jätesäkillistä vaatteita siskoni lapsille, ja loput joita hän ei tarvitse vien kirppikselle, joskus saatan hyväkuntoisia myydäkkin, mutta todella halvalla. Kerran myin ison kasan hyvä kuntoisia vauvan vaatteita huutiksessa, hv oli 10e, mutta siitä huudettiin paaaaaljon enemmän. Mua ihan hävetti ottaa niistä niin paljon rahaa, joten maksoin postimaksut ainakin itse.
Mä en ikinä maksais niin isoja summia käytetyistä vaatteista, oli vaikka kuinka hyvä kuntoisia. Näkyy nuo hinnat nousseen eurojen myötä jopa käytetyillä tavaroilla...
Itse vein juuri 2 jätesäkillistä vaatteita siskoni lapsille, ja loput joita hän ei tarvitse vien kirppikselle, joskus saatan hyväkuntoisia myydäkkin, mutta todella halvalla. Kerran myin ison kasan hyvä kuntoisia vauvan vaatteita huutiksessa, hv oli 10e, mutta siitä huudettiin paaaaaljon enemmän. Mua ihan hävetti ottaa niistä niin paljon rahaa, joten maksoin postimaksut ainakin itse.
Mä en ikinä maksais niin isoja summia käytetyistä vaatteista, oli vaikka kuinka hyvä kuntoisia. Näkyy nuo hinnat nousseen eurojen myötä jopa käytetyillä tavaroilla...