Ei juma,halavatun halavattu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies tuossa illan päälle tuumas että oli luvannut viedä kuivakakun(tiikerikakun)huomiseksi töihin kahvitunnille että voisinko tehdä.
No siinä sen enempää miettimättä päätin leipoa pari paholaisen kakkua kun sen tekee niin nopsaa ja ei tarvi konetta.Kun olin kakut leiponut niin mies tuumas että en vie tuota kakkua,sen pitää olla se tiikerikakku missä on se suklaa rantu keskellä.Hittolainen,tunnin väiteltyään päätin vääntää sen hemmetin tiikerikakun,tai tein kaks ja toisen jätin itelle.
Äsken isäntä vaan tuumas että taidan hakee kaupan kautta munkkipussin.
Arvatkaa tekikö mieli läväyttää?illan uhrasin kakkuihin ja siinä kiitos.No,saampahan neljä kakkua pakkaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Olipa törkeää käytöstä!Ihan normi päivä??!!
Ei mies ikinä yleensä ole tuollainen,päin vastoin.Todella harvoin riidellään,koskaan ei etes oikeasti tapella.Myönnän että tänään olen ollut todella v mäinen mutta toi oli liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No meilläpä mies ei olis edes pyytänyt koko kakkua kun sen mieleen ei olis ikupäivänä tullut viedä töihin herkkuja....*voitinkos*? :saint: :saint: :saint:

Meidän isäntä leipoo kyllä itte kaakkunsa, jos haluaa niitä työkavereilleen syöttää - mä voitin :D

Yhteistyössä